Inaktiv
CoD4 Release

Jag undrar om nån verkligen vet när Cod4 kommer ut för Xbox360 har sett flera olika datum på hemsidor så jag är inte säker

Medlem

Best Buy i Colorado hade tydligen några ex hemma.

Medlem

5e november är datumet för samtliga plattformar vad jag fattat det hela på charlieoscardelta.com


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

CoD4 släpps 9/11 i Sverige


signatur

- r4z0r -

Medlem

signatur

Nothing is power without Control

Medlem

har släppts för gamestop och videgamesplus.ca

Medlem

Fick mail från CDON idag att det skickats, så har man tur väntar det på en efter jobbet imorgon.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

samma här - kan komma imorgon, den 8/11


signatur

"The new Quake-43 game blows my mind. It's even better than Super Turbo Turkey Puncher" Timmy Rogers

Inaktiv

Jag var då och köpte det i butik idag...=)

Medlem

I vilken butik köpte du det i semjonov?

Medlem

Shit vad bra spelet är, håller på att dö av lycka när jag spelar multiplayer!

Medlem
Skrivet av AkirA:

Fick mail från CDON idag att det skickats, så har man tur väntar det på en efter jobbet imorgon.

Och vad låg så fint på köksbänken när man kom hem?
*installerar CoD4*


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

fick mitt från webhallen nyss YOHOO

Medlem

ingen master server online

Inaktiv

Nä, hittar inte heller nån server :S

Medlem

jag hittade en massa servrar strax efter 20:00 igår kväll, men på många får man time out. man får testa några gånger.
har stött på en del buggar i multiplayer, men det spelet är för bra för att man ska bry sig än

Medlem

Ja, verkar som om de har problem med masterservrar... Använde mig av http://www.game-monitor.com/search.php?game=cod4 när det inte fungerade igår och anslöt via IP. Inte smidigt men det fungerar...

Just nu verkar listorna fungera bra iallafall.

1
Skriv svar