Inaktiv
cod 4 konto?

hur kommer att call fo duty 4 account(konto) att fungera?. Får man bara skapa ett konto, kan mna radera sitt gamla , någon som vet ?

hoppas inte det är som battlefield 2 , jag har inte ens kunnat skapa ett enda konto sedan jag fick spelet . det kommer antigen fram en ruta där det står att min email redan har använts eller user name har använts , fick sitta där ca 30-40 minuter och försöka med olika namn med funkade inte till slut heller .

Inaktiv

någon som har köpt spelet nu och kan berätta lite om konto system i det?

Medlem

Har just kört en 2tim multi och måste först säga att detta spel är grymt bra!

Man skapar en gubbe typ och sen kör man bara på.. verkar spara framgångar på profilen och inte via nått tjorvigt system som typ Americas army eller BF:2.
lv7 nu och just fått göra min andra egna klass ^^
Man får uppgraderingar direkt man skramlat ihop poängen man behöver samt "challenges" såsom att fixa 25headshots me m16a4 etc.. plingar till direkt alltså då man spelar. Inget svammel att man måste vänta tills nån server uppdaterar poäng osv.. mycket smidigt!

Inaktiv
Inaktiv

men hur fungerar konto systemet . skapar man ett konto med ett namn och lösen som bf2 och sedan loggar in på det .

eller är det som cod 2 du skriver in det namn och sen så kör man man och om man vill så kan man radera konto senare ?

Medlem
Skrivet av david_dellblom:

men hur fungerar konto systemet . skapar man ett konto med ett namn och lösen som bf2 och sedan loggar in på det .

eller är det som cod 2 du skriver in det namn och sen så kör man man och om man vill så kan man radera konto senare ?

Japp du skriver bara in vad du vill ha för namn sen är det klart

1
Skriv svar