Call of duty 4 *film* *gameplay*

Inaktiv
Call of duty 4 *film* *gameplay*

fyyyyyy faaannnn va snyggt det är . fy fan asså va snyggt det var.

http://gametrailers.com/player/20756.html

http://gametrailers.com/player/20748.html

Medlem

inte för att vara tråkig, men jag blev inte så imponerad. Störde mig enormt på ljudeffekterna som lät som knallpullver...

grafiken så okej ut, svårt att se, ska bli intressanta tt få spela och maxa grafiken.

hade hoppats på lite lugnare och mer seriöst tempo. här är det spring snabbt, skjut snabbt, spring snabbt...jaja, min smak iaf..


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jo, men det är ju fortfarande Call of Duty. Högt tempo och tung action.

Medlem

Det står WIP Pre-Alpha så inget är klart än. Ljudet kanske kommer att ändras vem vet.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

herrejösses Mr Script!


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

här är en ny film med multi player men hur fan kan en stor sida som gametrailers.com skriva att spelet kommer till ps3 och 360 men inte pc när det ska göra det?

http://gametrailers.com/player/20884.html

Medlem

Lite tråkigt när spel kommer till samtliga konsoler och PC, då vet man att det är saker och ting som inte är optimerade för PC. Som det här när man startar ett spel (kanske inte kommer att komma med COD4), då det står "Press any button to begin" - VARFÖR? När man väl har dubbelklickat på spelets ikon vill man ju börja...

Åååhh.. vad jag blir irriterad på detta.... Körde just Transformers the Game - vilket skitspel! (hittade ingen forum tråd att diskutera det i) Riktigt konsolaktigt, gjort för 5 åringar med damp! Inte ens snyggt var det. Usch. Och då måste jag tillägga att jag är/var hardcore Transformers fan av den äldre (enda) skolan!


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Inaktiv

Roten, det är väl bara tur om spel kommer till flera konsoller, fast jag förstår att du blir sur när dom har gjort en dålig konversation från en viss konsoll till en annan eller te.x. PC.

Det finns trots allt bra konversationer till PC också!

Och nej, jag blev inte heller speciellt imponerad. Grafiken var ganska tråkig och inte speciellt mycket bättre än 2ans och AIn värkade dummare än någonsin förrut; fanns heller inte den känslan som fanns i ettan och tvåan.

Får se vart detta kommer att gå men jag tror starkt på en flopp! Call of Duty ska vara WW2 och jag kommer aldrig tröttna på BRA WW2 spel.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem
Inaktiv

OK, Hubbe, den filmen var bra. Men var inte interior texturerna ganska.. lika varann?

Kanske kan bli bra ändå.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem
Skrivet av Hubbe:

http://www.gametrailers.com/player/21127.html

Själv hoppas jag på en bra pc-version.

trevlig film, men jag tycker kulorna går lite väl lätt genom betong! och de ändrar inte riktbana heller utan går rakt genom...liiite orealistiskt..


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av DarthZ:

OK, Hubbe, den filmen var bra. Men var inte interior texturerna ganska.. lika varann?

Kanske kan bli bra ändå.

Jo det har du nog rätt i. Men det kanske bara var den typ av texturer som används inom det området på banan.

Skrivet av redmac:

trevlig film, men jag tycker kulorna går lite väl lätt genom betong! och de ändrar inte riktbana heller utan går rakt genom...liiite orealistiskt..

Betong? Jag såg bara en tegelmur och inner- ytterväggar. Men du har rätt, kulbanan såg för rak ut.

Inaktiv

Hubbe, jag utser dig till min officiela CoD4 trailer letare, iväg med dig o leta trailers o posta dom här sen!


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Ser ju exakt likadant ig rafikväg som CoD 2 typ och verkar vara extremt skriptat in i minsta detalj.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Är väl inte särskilt rättvist att bedöma grafik på ett halvfärdigt spel från pre-alpha filmer?

1
Skriv svar