Vad tycker ni om css uppdateringen?

Inaktiv
Vad tycker ni om css uppdateringen?

Jag tycker nya radarn är helt ok. Den största förändringen var ju dock ändå att man inte hukar sig så mycket som man gjorde innan.

Blir nog en och annan klan som får lägga om taktiken lite nu...:P

Sen att Valve har noll sammarbete med tex mani är ju bara irriterande då man alltid får strul när uppdateringar kommer...

Medlem

älskar den nya radarn så mycket lättare o se campare nu

Jee
Medlem

Ngn bild på den nya radarn? Har inte spelat CS på ett tag nu och har inte steam installerat så jag kan kolla den.


signatur

Eller inte?

Medlem

Radar
Radar "Enemy Spotted"

Sen kan ct titta på bomben så den blinkar på radarn också.

Medlem

Hur "Enemy Spottar" man?


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Det är ju fan sämst att man kan se fienden i radarn :S alla kan ju lika gärna skaffa wh


signatur

Gud vad jag ställer mycket frågor^^
P4 2.4 GHz, 512 mb ram, ATI Radeon 9650Pro

Jee
Medlem

Men det funkar väll bara när man siktar på en fiende och säger enemy spotted?

Skrivet av Z4XXOR:

Hur "Enemy Spottar" man?

Var ett tag sen jag spelade nu men det är väll ngn av z,x eller c och sen en siffra.


signatur

Eller inte?

Medlem
Skrivet av Vovven:

Den största förändringen var ju dock ändå att man inte hukar sig så mycket som man gjorde innan.

Blir nog en och annan klan som får lägga om taktiken lite nu...:P

Man hukar precis lika mycket som tidigare, bara det att kameran inte går lika lågt som förut. Tidigare överensstämde inte kameran alls och din skalle kunde sticka upp bakom en låda utan att du insåg det. Detta problem var de flesta klaner medvetna om sedan tidigare så några större strategiska ändringar kommer knappast behöva ske.

Medlem
Skrivet av Jee:

Men det funkar väll bara när man siktar på en fiende och säger enemy spotted?

Skrivet av Z4XXOR:

Hur "Enemy Spottar" man?

Var ett tag sen jag spelade nu men det är väll ngn av z,x eller c och sen en siffra.

nae, tror det är om någon har siktet på fienden så syns de en prick på radarn, sen om fienden rör sig lite o ingen sicktar på honom, så "uppdateras" den inte, så det kommer inte bli som wall-hack

Medlem
Skrivet av Jee:

Men det funkar väll bara när man siktar på en fiende och säger enemy spotted?

Skrivet av Z4XXOR:

Hur "Enemy Spottar" man?

Var ett tag sen jag spelade nu men det är väll ngn av z,x eller c och sen en siffra.

nae, tror det är om någon har siktet på fienden så syns de en prick på radarn, sen om fienden rör sig lite o ingen sicktar på honom, så "uppdateras" den inte och pricken blir kvar på samma ställe någon sekund, så det kommer inte bli som wall-hack

1
Skriv svar