Vart tog TF2 betan vägen?

Medlem
Vart tog TF2 betan vägen?

Nu har de ju haft flera timmar på sig på västkusten. När låster de upp Steam TF2 betan månntro? Har ju ledig dag idag............jobbigt

m1
Medlem

Kom nyss hem och trodde att jag skulle få koppla av med ett parti TF2, men icke! Innerst inne blir vi väl iofs inte så förvånade om det skulle ta några dagar extra va?

Medlem
Skrivet av Bitme:

Nu har de ju haft flera timmar på sig på västkusten. När låster de upp Steam TF2 betan månntro? Har ju ledig dag idag............jobbigt

Borde inte du jobba lite istället?


signatur
Medlem

Nej nu blir jag besviken.. Må det ligga redo för mig när jag kommer hem från jobbet! Jag har ju förtankat och allt! Annars Valve... Annars! *Grrrroooaarrrwww* =D

Medlem
Skrivet av cammo:
Skrivet av Bitme:

Nu har de ju haft flera timmar på sig på västkusten. När låster de upp Steam TF2 betan månntro? Har ju ledig dag idag............jobbigt

Borde inte du jobba lite istället?

hahah, nej nej, detta är ju en stor dag. Har ju väntat på detta sedan 1999, typ. Kommer faktiskt inte ihåg när man såg de första filmerna och bilderna från dåvarande TF2 men det var väl runt år 2000. Några år senare sitter man här och väntar tålmodigt de sista timmarna innan.

Medlem

hoppas man får testa det innan man ska gå o lägga sig iaf...17:35 o ingen beta ännu

Medlem

klockan är väl runt 09:00 nu i valves kontor så den kommer nog när som helst.


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem

gaah abstinens (Kan man ha det över något man inte testat? ) anyways, blir lagom lack om ja inte får lira innan man ska till jobbet klockan 22 :/


signatur

I'm the best around...

Medlem

Hmm instämmer. Skumt att man inte ens får någon info om det?


signatur

"You can't make a deal with him. Even if you gave him the money he'd still kill you. He's a peculiar man."

Medlem

hihi verkar som valve blir överpammade av whine med tanke på att deras forum precis åkte ner


signatur

I'm the best around...

Medlem

team fortrezzz

Medlem

Jaha nu är snart måndagen slut. var är min beta

Inaktiv

Varför får vi ingen information... riktigt värdelöst!!


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem

GEeeee mig nuuuuuuuu!!!

Medlem

Nu vill jag ha det jag har betalat för... ge mig Betan

Medlem

Ingen info? Valves forum verkar gå på hög varv, segt att komma in. Vore ju kul att hinna testa innan klockan blir för mycket, fasen.

Medlem

giff mii TF2. BTW är den nån mer än mig som ska gå upp tidigt imorrn runt 06:00 som man kan spela före jobbet/skolan?


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Inaktiv

fortfarande så sjukt att det inte sägs något någonstans.


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem

Vad jag förstått av Valve's forum så är det 23:59 "Central Time" dvs - 6timmar, men man kan ju alltid hoppas. Jag som inte är ledig imorgon.....

Medlem

Var det inte på imorgon Tisdag som den stora nyheten ska komma?


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

m1
Medlem
Skrivet av PurreSnurre:

Var det inte på imorgon Tisdag som den stora nyheten ska komma?

Det var i tisdags, nyheten var en ny trailer samt att vi skulle få spela TF2-betan idag ifall vi förbeställde Orange Box över Steam

Medlem

Enligt gabe så skulle man få spela TF-2 betan sent på dagen. Men det är ju US tid, alltså kan det släppas mitt i natten för oss. Så bara o vänta tills imorgon.

Fan, jag kommer inte kunna sova

Medlem
Skrivet av m1:
Skrivet av PurreSnurre:

Var det inte på imorgon Tisdag som den stora nyheten ska komma?

Det var i tisdags, nyheten var en ny trailer samt att vi skulle få spela TF2-betan idag ifall vi förbeställde Orange Box över Steam

Aaah ålrajt, laggar en vecka här för mej, eller nåt


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

klockan är iaf just nu över 2, ingen beta än.

updatering: 05.14, inget släpp nu heller, bajsvalve


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

06.00 ingen beta

Medlem

Dumlen, bobban -> Nepp, suttit här o stirrat på skärmen sen 04:45 idag och fortfarande inget släpp =(
Jag som hoppades på att kunna provlira lira innan föreläsningarna börjar idag.
Får väl ta det ikväll då'rå.
Ha en bra dag allihop

Medlem

hopp!, nu är det "database error" i steam forumen:P


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem

just nu hittar jag 10 st TF2 servrar. men spelet är fortfarande unreleased


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem

Ye, ser en del TF2 servrar jag med. (vilket jag inte såg igår kväll) Men ärligt ser det ut att vara förlite servrar i jämnförelse med folk som bokat. känns det som iafall.

Hoppas verkligen skiten kommer idag, tisdag ><


signatur

Bara gör det.

Medlem

8:01 och inget TF2 ännu. I US av A så borde klockan vara runt 2 på morgonen den 18:e nu, så de är försenade.

Hoppas hoppas att den är släppt när man kommer hem från jobbet ikväll! Annars blir jag riktigt pissed off.

12
Skriv svar