Vart tog TF2 betan vägen?

Medlem

kl08.35 Team Fortress 2 uppdaterar i mitt Steam, Decrypting team Fortress 2. Bara det att jag har ett möte kl 9.30 inne i stan......TYPISKT.

Medlem

NU HÄNDER DET!!!


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem

lyckat att man fått ner det, men det fungerar inte.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Dumlen: Precis samma sak här. Det står att man kan spela, men det kan man fan inte.

Medlem

nu fankar det starta bara om steam.


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem

Meh, gay steam. den tankar inte ned något. Står bara 65 %......

Medlem

Ser kul ut inte spelat länge nog för att avgöra om det är roligt.

Medlem

YES! Nu funkar spelet! Härligt!

Medlem

Jäklar va ägigt spel! Har hittils bara provat engineer. Kul att lägga upp lite taktier för hur man vill gå tillväga. T.ex. att bygga upp en dispenser direkt strax bakom en "tratt" (där alla ska igenom), så att man får massa poäng för att folk helar sig och tar ammunition. Sen utnyttjar man den själv också för att kunna smälla upp en sentry gun och uppgradera den så fort som möjligt. Aaah, nästan så att man vill sjukskriva sig. =D

Medlem

Spelet crashade för mig när jag tryckte tab.

Medlem

Riktigt kul lite lost är man dock.

Medlem

Känner att det finns potential för riktigt skön strategi i detta lir, just nu är jag bara helt vilsen. Kan inte fatta att det finns spelare som redan verkar ha koll på det mesta man kan göra. Jag är för gammal helt enkelt, tar lite längre tid.....

Medlem
Skrivet av Bitme:

Känner att det finns potential för riktigt skön strategi i detta lir, just nu är jag bara helt vilsen. Kan inte fatta att det finns spelare som redan verkar ha koll på det mesta man kan göra. Jag är för gammal helt enkelt, tar lite längre tid.....

Hehe... Inte blir man för gammal för sånt här. Kan ju hända att folk lirat originalen och redan är ganska insatta på grund av det. Själv har jag inte heller koll överhuvudtaget. Hur tusan lirar man med spionen t.ex? Och varför ska man spela som scout? Hur kul är det att springa lite snabbare än andra och sen bara dö..? Hmm... Får väl prova sig fram lite mer om jag orkar ikväll.

m1
Medlem
Skrivet av starboy83:

Hehe... Inte blir man för gammal för sånt här. Kan ju hända att folk lirat originalen och redan är ganska insatta på grund av det. Själv har jag inte heller koll överhuvudtaget. Hur tusan lirar man med spionen t.ex? Och varför ska man spela som scout? Hur kul är det att springa lite snabbare än andra och sen bara dö..? Hmm... Får väl prova sig fram lite mer om jag orkar ikväll.

Scouten är ju bra när man kutar efter flaggor, men i TF2 tycker jag faktiskt den har en god chans mot de flesta klasser vid en duell.. Tycker tillochmed den är för stark, men det kanske bara är jag.. Har inte hunnit spela så många timmar heller så jag kanske får en annan uppfattning snart.

Riktigt kul att det flyter på så bra som det gör förresten, funkar hur bra som helst på mitt fyra år gamla 9800PRO

Medlem
Skrivet av m1:

[Scouten är ju bra när man kutar efter flaggor, men i TF2 tycker jag faktiskt den har en god chans mot de flesta klasser vid en duell.. Tycker tillochmed den är för stark, men det kanske bara är jag.. Har inte hunnit spela så många timmar heller så jag kanske får en annan uppfattning snart.

Riktigt kul att det flyter på så bra som det gör förresten, funkar hur bra som helst på mitt fyra år gamla 9800PRO

Ja jag är böjd att hålla med. Har provat lite mer nu igår kväll. Scouten är faktiskt lite väl bra. Och alla andra känns väldigt långsamma dessutom.

Och ja, bra optimerat verkar det va. Flyter perfa... Kanske inte så konstigt med min dator iofs. =D

Medlem

Best game EVER! Tänk att detta bara är en beta


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Hmm känns som man borde be Valve att nurfa scoutens damage lite, som det är nu kan en Scout äga i stort sett alla andra klasser.

12
Skriv svar