Medlem
Insurgency

nåra som e sugna å köra igång en ventrilo server å spela insurgency måste ju bli ett sjuhelvetes samarbete tycker man ju:up:

Medlem

Jag har en ventrilo server. Lirade rätt länge med en polaren idag, och ja det är skoj som fan att sammarbeta i

Medlem

Insurgency måste ju vara den roligaste modden hittils!!! (Förutom Garry´s Mod då...)


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Inaktiv

Min polare var med och designade lite i början innan har fick jobb på Grin

Medlem

Nice Nån som vill lira?


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

hur är det med klaner?
finns det nåt svensk insurgency community ännu?

Medlem

vet ej men man kan ju alltid starta ett


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

Svårt att bara starta ett sådär tror jag! Verkar dock riktigt kul, ska ladda ned och testa spelet idag hade jag tänkt.

Medlem
Skrivet av zAjben:

Svårt att bara starta ett sådär tror jag! Verkar dock riktigt kul, ska ladda ned och testa spelet idag hade jag tänkt.

Jag tog initiativet och gjorde det, www.insurgency.se kommer att öppnas inom ett par veckor. Webbsidan är under utveckling.

Medlem

Nice timpa! Väntar på den! P.S. Om jag tex ska gå in på en server med banan ins_karkar så står det Missing map ins_karkar! Hur gör jag då? Ska jag installera om det lr?


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Inaktiv

modden kommer bli sjukt roligt när den är klar, men de är endel buggar i det. men de är alltid trevligt att spela på UK servrarna, don använder Mic'en så man fattar vad som händer
käns som om de kommer bli ett mycket Team play spel. )

Inaktiv

Necrobump o allt det där men, www.insurgency.se är uppe igen med ny ägare aldrig för sent att nörja lira insurgency. När beta3 släpps lär det bli grymt bra!

Medlem

Se till att adda mig på Steam, Jag hakar på

Xzenofobic

1
Skriv svar