Hur gör man på sista bossen i HL1?

Medlem
Hur gör man på sista bossen i HL1?

Har inte fattat hur man besegrar Jätte Buddah i HL1. Ska man in i teleportrarna han kastar mot dig (Dem gröna inte dem blå), har nämligen kommit tillbaka till samma ställe 4-5 ggr. och nu behöver jag hjälp, så skulle nån kunna vara så snäll och säga hur man gör på sista bossen i HL.

Tacksam för alla svar

Medlem

Du ska uppåt och sen skjuta på hans hjärna när hans skalle öppnas.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Det finns ett par utstickande kristaller lång upp vid hans huvud(högre oxå). Skjut sönder dom så han inte kan heala sig och sen spränger du bort hans bebi-hjärna.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Medlem

Okej, tack för svaren misstänkte det var nåt med hjärnan, men kunde inte slå spiken på huvudet, Tack för svaren

Medlem
Medlem
Skrivet av Doofus:

Trippelpost

Heter det inte spam?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

ledsen för Dubbelpost

Medlem

blev trippelpost då jag sitter på skoldatorn som är total seg, och därför råka jag göra trippelpost

Medlem

Ett tips; efter att du förstört de tre kristallerna (med bazooka) så tar du fram din armborst och skjuter honom mellan ögonen en liten bit upp. Gör detta en stund och hans hjärna dör...och du slipper hoppa omkring. Se bara upp med alla fiender som spawnas...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Eller hoppar ner i hans öppnade skalle?

Medlem
Skrivet av mullins:

Eller hoppar ner i hans öppnade skalle?

mmmm. just like i do it with the girls ;D

1
Skriv svar