söker folk till en Half-life klan.(TFC,sven-coop,NS osv)

Medlem
söker folk till en Half-life klan.(TFC,sven-coop,NS osv)

hej jag letar efter personer som är intresserade av att spela i en klan där vi spelar Half-life: deathmatch,Natural-selection,Team fortress classic, sven-coop. är ni sugna på det? skriv i så fall. tack på förhand.


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem

glömde säga att åldergränsen är 13+ och ni kan vara vilken skill som helst, så även nybörjare får vara med:P


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem

Vad heter den??:O


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Vad heter den??:O

den har inget namn än:P, är du intresserad?


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem

Mja, är dock inte över tretton men skriver inte lol och n00b hela jävla tiden(som alla andra i min ålder ). Tycker att jag beter mig ganska vuxet(i min mening).


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

okej:P ignorera åldersgränsen zelaxe. du är mogen nog. vill du vara med då? är det det du antyder?


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem

Ja;)


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

ok zelaxe addar dig på MSN så kan vi snacka vidare-


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem

Jag vill vara med, är 16 år och är bra. maila till seafleax@gmail.com eller skriv ett pm om du är intresserad

Medlem

doofus:d dig har jag redan skrivit till. nu är vi 3 pers iaf:P wilcore,zelaxe,doofus.


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem

Om jag är välkommen är jag lungt med, det enda jag har utöver Half-Life är Sven-Coop...

Medlem

javisst alla är välkommna:P ju mer desto bättre:D


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem

Jag kan ju tipsa om ett par HL moddar, om ni inte känner till de redan, som är ganska roliga, bla. The Trenches som är ett första världskriget spel, och BranBread (tror det heter så) som helt enkelt går ut på att utföra några uppdrag, och slakta zombier.... DoD också kanske....

Medlem

Hur går det egentligen, blir det någon klan??

Medlem

Ja det blir en, vid namn så har jag och wilcore tre förslag: "Half-Life Generals", "Pixilated People" och "Half-Gaming Life-Style". Jag har bett han lägga upp en omröstning.
Om ni har något namn-förslag så kan ni posta här eller skicka PM till mig och wilcore.

Hemsida får vi se hur det blir.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

1
Skriv svar