hur lång tid tog det er att klara Halveringstid 2?

Medlem
hur lång tid tog det er att klara Halveringstid 2?

för mig så tog det en månad från att jag installerade spelet tills att jag klarade ut det. hur lång tid tog det för er?


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem

Halveringstid 2? vad är det för nått

Halva Livet 2 annars om du menar Hl2 klara ut det på 2dagar på hard och episode1 på 3,½ timma på hard.

Medlem

^^ahh jag menade Half-Life 2:P .halveringstid på engelska är ju Halflife:P jag ska testa spela det igen nu under våren. lär ju få betydligt bättre tid med tanke på att jag spelade HL2 under sommaren och kompisarna krävde mestadelen av min tid


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem

och det är Halveringstid som dom vill ha ut från titeln också.
tog mig ungefär en vecka o klara. Och när det var slut ville man bara ha mer!. vill ha EP2 nu plix >_<

Medlem

HL2:
3-4 timmar tror jag, minns ej.

HL2 EP1:
1 timme och 45 minuter, ingen tror på mig förens jag har bevisat det, och varje gång jag gör det tappar dom hakan, typ.

Och jusste, jag lirar endast på hard så ni inte tror något annat

Medlem

Hur får du det till halveringstid?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Andra halvan av mitt liv.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Rissan:

Hur får du det till halveringstid?

i USA så betyder Half-Life halveringstid ett annat ord för Half-life är också Half Decay

Wikipedia:Half-life

Medlem

Ok, men i spelets fall betyder det nog inte halveringstid iaf.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Rissan klart det gör? Han jobbar på ett stor labb för diverse experiment. Som involverar radioaktiva saker där ordet Halveringstid används rätt flitigt.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Rissan klart det gör? Han jobbar på ett stor labb för diverse experiment. Som involverar radioaktiva saker där ordet Halveringstid används rätt flitigt.

Hmm när jag kollar lite närmare måste jag nog erkänna att ni kan ha rätt.

Speciellt om man kollar på vad symbolen för "decay constant" är.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Half-Life är den tid under vilket ett radioaktivt grundämne eller en instabil partikel sönderdelas tills dess halva mängden återstår.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Jag höll på med det i ca tre veckor men svårt att säga hur många speltimmar det blev då jag inte spelade varje dag och olika länge vid varje speltillfälle. Men det var säkerligen 12+ timmar. Minst.

Youtube-proffs
Skrivet av retry:

HL2:
3-4 timmar tror jag, minns ej.

Woa, du måste missat mycket!

Jag spela igen om de på kanske 2 dagars spelande sammanlagt kanske 15 timmar, sedan körde jag om det och körde genom det riktigt noggrant, så den andra gången vart det kanske 20 timmar eller något... då nötte jag spelet som fan


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv
Skrivet av retry:

HL2:
3-4 timmar tror jag, minns ej.

Jag kan äta 4 hg rysk kaviar på 5 sekunder.
Kan jag få en kaka nu?


signatur

......................|| Amxmodx || Euroskillz.eu || Fortress Forever ||

Inaktiv

För mig tog det väl 8-9 månader från att jag hade köpt det tills att jag spelade igenom det, jag vet inte varför jag inte spelade det på en gång. Kanske var jag rädd för att det inte skulle leva upp till mina förväntningar, men vem vet?

Medlem

några veckor för båda spelen, kanske längre? aa är nog längre
förstår inte folk som nöter sönder ett spel på en helg, springer igenom allt, inte hinna njuta av allt man få se, baah!
man ska köra sakta, så håller det längre, stanna upp och se på vad som händer osv..
Som min polare, såg han köra DooM3
han sprang som det vore quake, lirade spelet helt fel, blev riktigt ireterad.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Iceman du är precis som jag, blir skit irriterad på folk som spelar på "fel" sätt jag med


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Haha, bara att hålla med endel som man ser spelar verkar ha 10.000 Fast Zombies bakom sig och måste springa fort som fan utan att titta bakom sig. och sedan klagar dom på storyn att det inte finns någon men som finns där om man tittar runt med lagom takt.

Medlem

haha EXAKT


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Jag köpte Collector's Edition vid release och jag har fortfarande inte klarat av det. Jag gillar det verkligen men spelar jag inte på någon vecka har jag svårt att sätta mig in i spelet igen, gäller alla spel jag spelar. Min dator dog och jag använde den inte på c:a 8 månader, nu har jag dock fått ordning på den. Gissa om jag har svårt att börja igen.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

För mig tog det nog en vicka ungifär, men då spelade jag inte så aktivt och halveringstid är det korrekta översättningen för ordet relateras till radioaktiva ämnen vilket spelet till en viss del handlar om;)

Medlem

Mycket skryt ser jag


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem

Blev precis klar med Episode One, vet inte hur lång tid det tog exakt men jag började lite löst förra helgen. Nu är man riktigt sugen på Episode Two, hur ska man kunna hålla sig ända fram tills i höst/vinter (eller när det nu släppts)?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

släpps i maj, om det kommer när det är sagt. vilket inte är så troligt =/

Medlem

första gången, ca 4 dagar
andra gången, ca 2 veckor (ville se vad jag hade missat)
tredje gången, ca 4-5 timmar (ville prova på en speedrun efter att ha sett den på 1h 45 min eller vad det är.)

Medlem
Skrivet av Loading:

Haha, bara att hålla med endel som man ser spelar verkar ha 10.000 Fast Zombies bakom sig och måste springa fort som fan utan att titta bakom sig. och sedan klagar dom på storyn att det inte finns någon men som finns där om man tittar runt med lagom takt.

Jag brukar ta ganska lång tid på mig i spel. Man vill ju inte missa något liksom (beror iofs lite på vad för slags spel det är).

Dem som springer igenom HL2 riskerar ju att missa en massa ammo, hälsa, vapen och bakgrund till storyn. Och kanske en del G-Man sightings.

Medlem

Min andra varvning nu tog 9.5 timmar:'(.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

tog min 1 år .... fast jag är inte klar helt sista banan


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Fram med kofoten och ploga...

runt 9-14 timmar, det var ett tag sedan man spelade igenom det.
Bästa biten var nog ravenholm då man sket ner sig när det kom upp en fast zombie 2 cm från ansiktet.


signatur

=FU= pascaldawid =Frelancer Union=

12
Skriv svar