Inaktiv
half-life

Tjo och hej på alla. Jag har en half-life 1 skiva och jag tåkte då installera den för att skaffa 1.5, men ack så låter det som bara attan från cd-läsaren när jag stoppar i skivan. å inget händer ;S provade skiva på min syrras dator för ca 2 månader sedan å då funkade den å då har hon en mycket sämmre dator ;S
jag sitter på en 3000+ dator å hon har en 600mhz p3 ;O så jag fattar inte.

upskattar svar, tack för mej.

ps. annars kanske nån kan fixa en länk till en half-life-downloader så jag kan använda min cd-key till den


signatur

dator : spelbar.

Medlem

Passar detta inlägg verkligen bra i övriga spel när det finns ett forum för Half-life?


signatur
Medlem
Skrivet av komplettmannen:

Tjo och hej på alla. Jag har en half-life 1 skiva och jag tåkte då installera den för att skaffa 1.5, men ack så låter det som bara attan från cd-läsaren när jag stoppar i skivan. å inget händer ;S provade skiva på min syrras dator för ca 2 månader sedan å då funkade den å då har hon en mycket sämmre dator ;S
jag sitter på en 3000+ dator å hon har en 600mhz p3 ;O så jag fattar inte.

upskattar svar, tack för mej.

ps. annars kanske nån kan fixa en länk till en half-life-downloader så jag kan använda min cd-key till den

Warezefterfrågningar är inte tillåtet på forumet, var god läs våra forumregler.

Citat:

1.4. Inga wareztips eller multiplayerfusk
Allt prat samt förfrågningar och/eller tips om piratkopior, fildelningsprogram, och/eller försäljning/köp av stöldgods, är förbjudet. Vi godtar inte heller länkar eller tips om fusk till multiplayerspel; som t ex bottar eller olika exploits.

Kan din cd-läsare läsa andra skivor utan problem?

Tråd flyttad.

Inaktiv

rengöring av cd, rengöring av laseröga, du behöver inte installera skivan eftersom hämtning av Steam är gratis. Skivan användes innan Steam tog över. Nyckeln på skivan kan du använda när du installerat Steam.


signatur

Bra kylning IsTheShit

1
Skriv svar