Medlem
Vatten-ormen?

Körde igenom HL2 för första gången häromdagen, men jag saknade den så kallade vatten-ormen som jag sett i screens från spelet.

Den borttappade fienden

Finns den inte i spelet?

Medlem

Hydra.. näe dom tog bort den när dom vart bestulna på spelet.

Just ja! De där hade jag glömt bort!

Medlem

Och diverse vapen, banor, scener och gud vet vad mer som inte kom med i det släppta.

Inaktiv

Läste om att vatten ormen "hydran" inte fungerade bra i praktiken, så bra ut i trailers dock

Inaktiv

har för mig dom tog bort den för den skulle bli för tråkig att slåss mot, eller så var det bara nån tomte som sa det

Medlem
Skrivet av illern_man:

Läste om att vatten ormen "hydran" inte fungerade bra i praktiken, så bra ut i trailers dock

Jag har bara sett bilder på den i action, så en länk till en film vore bussigt.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Inaktiv

Hydran är inte bort tagen den är bara för svår att ai koda för att göra den använd bara... tydligen var den antigen för dum eller för smart inget mellan ting. modelen finns i Source sdkn om man kollar runt bland alla. Lika så finns det andra fiender som komma skall i hl2 ep 1

Medlem

Så här är det. Hydran hade en ai som folket på valve själv inte förstod helt och hållet. När man i spelet träffade på hydran så gick den för det första inte att döda, och för det andra så följde den efter dig i resten av spelet. Istället för att koda om Hydran så valde man att ta bort den helt!

Medlem

baah, lat maskar. men men inget ifrån dem förvånar idag


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Tycker endå att de räcker med gulliga liga headcrabs och mastodontstora striders

Inaktiv

Jag hade velat ha vatten ormar dom såg tuffa ut!

1
Skriv svar