Alex följer inte med

Inaktiv
Alex följer inte med

På kapitel 4 Urban Flight så då man springer på gatan och några "snälla" gubbar använder raket geväret att döda några combines med, så kommer det ut en kille genom en dörr som ska tydligen hjälpa en fly och just då han kommer ut genom dörren och ropar "over here" så springer alex bara vidare och står en bit bort istället för att komma till mig så jag kan komma vidare.
Lyckades få med henne en gång men då så stod hon kvar där vid ingången istället för att följa med den där snubben och mig, dok ville han inte öppna den låsta dörren som man kom till då istället :evil:
Någon annan som haft detta problem och finns det något sett att lösa det på?

Kan tillläga att det var ett bra tag sen jag köpte Episode 1 (närmare novmber föra året) och jag har inte haft allt för mycket tid att spela det pga mycket med skolan.


signatur

When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.

Medlem

Det du kan testa med är att ladda spelet från ett tidigare tidpunkt o försöka om där. Tror jag hade något likande fel o gjorde så och så fungerade det.

Och hon heter Alyx inte Alex

Inaktiv

Provade det loading men det fungerar inte alls.
Stod till och med i vägen för henne så hon inte kunde springa iväg allt för långt men inge lycka där heller.
Det värsta och enda jag kan komma på nu är att ta bort alla "saves" och spela om allt igen >.<


signatur

When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.

Medlem

Så kan du göra, men du kan alltid fuska också, så slipper du köra igenom allting igen. Det kan dock leda till att man gör det förofta

1
Skriv svar