Episode 2 - Systemkrav?

Medlem
Episode 2 - Systemkrav?

Någon som vet några systemkrav? Främst om den kommer att använda pixelshader 3.0 eller vad det heter?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Har inte hört nåt om att de tryckt in stöd för PS 3.0, dock ska den senaste source motor ha en del nya shaders (realtids skuggor för modeler tex) som säkert tar lite extra kraft. Men skulle gissa på att om man kan lira Lost coast alt EP 1 med bra FPS så lär inte EP 2 vara några problem. Längtar!


signatur

<3

Medlem

Samma här. Inte så långt kvar nu va?

Hade bokat det på cdon men tydligen så hade dom annullerat min beställning utan att notifera mig. Så nu har jag bokat det från discshop istället.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Skulle inte det släppas till sommaren?

Medlem

Discshop har Preliminärt releasedatum: 2007-02-23.

Eller har dom sagt att det är försenat och discshop har missat att uppdatera?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

April 2007 står det på webhallen och var ju som en nyhet för ett tag sen på fz.

Medlem

OK, då är det discshop som är lite sega då.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

Hoppas ep2 funkar bättre än ep1, hade massor av problem med första. spelade fram till sista banan utan problem, sedan kom krasherna i en stor våg. följde massa steg på steam faq och fick det att funka. spelade klart det. nu funkar det inte igen väldigt synd, för det är ett av mina favorit spel

1
Skriv svar