Pirates, Vikings & Knights II

Medlem
Pirates, Vikings & Knights II

HL2 Modden PVKII Har äntligen anlänt efter ca 3 års arbete!
Jag själv har spelat PVK för HL1 ända sen det släpptes, och det är något av det roligaste jag spelat.

För er som vill veta mer om vad detta är som inte redan vet kan kika mer på www.pvkii.com, det samma för er som åter igen vill uppleva gamla minnen i ny miljö!

Kör själv en officiell server för dem just nu, kika gjärna in på 213.113.255.94 aka PVK II Official #08 - Sweden

Hoppas vi ses där!

Medlem

Ser bra ut, laddar ner nu.

Medlem

Nu har jag testat och det var en bra mod, 4/5.
Bäst att vara knight tycker jag.

Medlem
Medlem

Laddas ner för test


signatur

AYY LMAO

Inaktiv

Har spelat en hel del idag. Riktigt kul men dock krävande för min skruttiga rigg Samt lite rörigt.


signatur

War never changes.

Medlem

Hoppade in på #06 och #08 igår. Riktigt skoj var det.

Känns som att man kommer tillbringa mycket tid framför 2:an som vid 1:an.


signatur

Kvalitetskontrollant på Fyffes bananer

Medlem

Så länge friendly fire är på är det grymt kul, utan blir det lätt jobbigt med massa korkade pirated som endast kan döda folk genom självmords bombning. Samt att det känns som de flesta servrar kör lite väl mycket slots, närmare 12 än 20 skulle jag nog vilja säga är perfekt.

Men annars grymt kul, även om vissa banor är lite sisådär, men även dem kan bli ruggigt kul med bra motstånd.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Spelade precis lite, grymt kul.

Verkar dock vara lite obalanserat i nuläget, man har ingen större chans att vinna på dom flesta banor som pirat om man inte självmordsbombar.

Kanske bara jag som suger dock.

Hoppas att dom gör spelet blodigare.

Inaktiv

Hoppas jag också. Verkligen ingen sadist, men dom som spelat Rune i multiplayer vet vad det handlar om.

1
Skriv svar