Exx
Medlem
Console i HL2?

Hur fan får man ner konsolen i HL2 med ett europeiskt tangentbord? Den är bunden till ’~’, men det är (tror jag) en enskild tangent på amerikanska tangentbord.
Jag vet att jag kan byta mina tangentbordsinställningar, men vet något hur man kan lösa det i spelet?

Cheerz

Exx
Medlem

Det är fixat. Gjorde då den öppnas när spelet startas.

Inaktiv

Får inte heller ner konsolen. Känns som jag har prövat allt!
Hjälp!!!


signatur

Raven

Medlem

Steam > Höger klicka på HL2 > Properties(glömt stavning) > Start parameters(eller vad det nu är) > skriv -console

För att få det enklare sedan är att skriva "bind F12 toggleconsole" och sen "host_writeconfig"(eller "host_writecfg" minns inte), så använder du F12 för att toggla consolen

Medlem
Skrivet av Xphome:

Steam > Höger klicka på HL2 > Properties(glömt stavning) > Start parameters(eller vad det nu är) > skriv -console

För att få det enklare sedan är att skriva "bind F12 toggleconsole" och sen "host_writeconfig"(eller "host_writecfg" minns inte), så använder du F12 för att toggla consolen

Perfekt, Också viljat ha Console


signatur

Jag är inte rädd, Jag kan flyga!

Medlem
Skrivet av Xphome:

Steam > Höger klicka på HL2 > Properties(glömt stavning) > Start parameters(eller vad det nu är) > skriv -console

För att få det enklare sedan är att skriva "bind F12 toggleconsole" och sen "host_writeconfig"(eller "host_writecfg" minns inte), så använder du F12 för att toggla consolen

Jag ser ingen Start ?:\

Medlem
Skrivet av Baino:
Skrivet av Xphome:

Steam > Höger klicka på HL2 > Properties(glömt stavning) > Start parameters(eller vad det nu är) > skriv -console

För att få det enklare sedan är att skriva "bind F12 toggleconsole" och sen "host_writeconfig"(eller "host_writecfg" minns inte), så använder du F12 för att toggla consolen

Jag ser ingen Start ?:\

Launch parameters ska det vara.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

1
Skriv svar