Sonic Väntar på TF2

Medlem
Sonic Väntar på TF2

signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

skit bra!
men TF2 teamet kan ihopp med duke nukem forever gå och lägga sig ner, gräva en gropp med anal muskeln och sedan vänta på att de ska begravas under sina egna hud avlagringar.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Haha, hot shit Sonic.

Inaktiv

Nice, jag gillade bakgrundsmusiken.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

En 10åring vet inte vad vänta är :b


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Stay strong dude

Medlem

Du har fått det hela om bakfoten igelkotten lilla.
Sonic väntar inte, Sonic springer imbafort genom emeraldfield och plockar ringar.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Inaktiv

det är trist att det som började som nåt nytänkande taktiskt lir blivit en exakt kopia av originalet, med uppiffad grafik

älskade qw-tf, ska tilläggas
hette JaCk DA rIPpEr och var med i den respekterade (!) klanen [X-WiPE]


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem
Skrivet av prikk:

det är trist att det som började som nåt nytänkande taktiskt...

På den tiden var det högst ovanligt med taktiska lagspel. Då Team Fortress kom var det gräddan av realistiska spel. Aldrig tidigare hade man kunnat spela en soldatsimulator ur förstapersons-vy där man fick välja en av 8 verklighetsförankrade klasser.

Så när tvåan sedan skulle börja utvecklas föll det naturligt att göra det ÄNNU mer realistiskt och taktiskt (vilket kanske på den tiden betydde att alla headshot gjorde mer skada eller att vapnen hade rekyl). När de sedan efter några år tittade på sin påbörjade produkt tror jag de upptäckte att den höll en högst medelmåttig realismnivå och att det första spelet kanske blev populärt av andra orsaker än att det var en halvrealistisk (på den tiden) soldatsimulator.

"Back to the roots" känns som ett smart val. Det finns på tok för många halvdassiga krigsspel och alldeles för få snabba, skillbaserade och lagspel.

Medlem

hmm... bara jag som (i efterhand) "förstod" att arbetet på TF2 bara var en täckmantel för arbetet på HL2 !?!!?

har alltid trott det var så...

det TF2 som ska komma nu... fan va komiskt det ser ut... barnsligt t.o.m.


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

En 10åring vet inte vad vänta är :b

ÅHHH NEJ EN BILD PÅ INTERNET SKRIVER EN TEXT DÄR HAN SKRIVER ATT AJGA ÄR 10 ÅR OMOGMGOMGOMG

Och dett kanske leder till att någon klagar på min eminenta stavning som jag inte orkar dubbelkolla LOL!.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

En 10åring vet inte vad vänta är :b

Så en tioåring har väntat i nio år på TF2?
Blir imponerad och skrämd på samma gång.


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Inaktiv

asker: kan fan inte hålla med om att tf(1) sågs särskilt realistiskt på sin tid.. revolutionerande idé som slog genom med tf osv är en sak (många mods hade den dock) men vafan..
det viktigaste för qw-tf:are redan från början var att få in den där trippel-strafejump-grenaderocketjumpen så man sparade fem sekunder i nästa sväng.. if you catch my grift


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Mja, en av anledningarna (sägs det) är att de slopade hela realismprylen för att de redan hade ett realisistiskt taktiskt fps, Counter-strike. Det var iofs en mod och inte deras eget när de slopade idéen, men de såg väl ingen idé i att fortsätta åt det hållet. Så ungefär samtidigt som de slopade idéen så bestämde de sig för att uppdatera spelarmodellerna i TFC.

Men som sagt.. det är mest myter.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Jag lider/väntar med dig SoniC! :\


signatur

Text does not represent Mozart's life.

1
Skriv svar