Vilka moddar spelar ni?

Medlem

SMOD gör min andra runda genom HL2 enormt mycket bättre. Älskar att kunna sparka + bullet time'n är ju helt sjukt cool med gibs och blod som flyger åt alla håll :heart:


signatur
Medlem

Kör Sven Co-op vilket ju är riktigt roligt, kör även The Trenshes när tillfälle ges, det är dåligt med servrar....BrainBread är en skitkul zombieslayer mod, rekomenderas

Medlem

sven-coop allas favorit mod.
adrenaline-gamer <3 älskar CFT i den modden.


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Inaktiv

Garrys mod 10

Inaktiv
Skrivet av Lith:

Day Of Defeat: Source.. Underbar mod och ohyggligt vacker !!!

Som det tidigare har nämnts så är Dod Source ingen mod utan ett eget spel.

Medlem

Det kan man väl säga är en mod? Bara för att man kan köpa det så görs det väl inte till ett eget spel? *fundersam*

Medlem

DOD:S är inte en mod av HL2 så nej man kan inte kalla det för en mod.


signatur

<3

Medlem

DOD:S är ingen mod då man kan köra det helt ensamstående. Garrys Mod är däremot en mod då man måste ha ett spel med Source SDK.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

uss darkstar till hl1 kör jag just nu


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Inaktiv

Det enda som duger är fan empires.

Blir chockad när jag ser att folk lirar dod:s tyckte mest det var en förolämpning till gamla goa dod fast som fetast var ju det innan 1.0.

Var det inte påväg en mod till dod:s som skulle fixa den horiga arkadkänslan? Någon som vet vad som hänt med den?

Medlem

Ni måste testa Insurgency!! Kom ut alldeles nyligen!! Är as kul att lira... Svårt i början men snart så leder man servrarna igen! Är det nån som vill lira så... (Nickar pLay.^)


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

12
Skriv svar