Inaktiv
feedback

Jag håller på att göra en hemsida i skolan och skulle gärna vilja ha lite feedback på den.
det kanske är någon som vill ta o kolla på den o säja vad du tycker?
Jag skulle bli mkt glad

sidan är www.gamerumors.org

Medlem

Ganska fin sida, gillar färgändringen när man byter mellan dom olika konsollerna / pc, vad exakt ska sidan handla om?

Edit ; Kollade igenom forumet nu, är lite seg tycker jag, och ser lite oproffesionell ut
Om det inte är för mycket arbete så skulle du försöka kunna fixa ditt egna forum, så det blir lite mer personligt


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Sidan ska handla om spel, man kommer senare kunna lägga upp egna recensioner och kunna läsa sådana som vi admins lägger upp, man kommer också blandannat kunna läsa nyheter om spel. mer info finns på gamerumors forum.

Tack för hjälpen Greger, hoppas också att fler kommer och tittar in på sidan och säjer vad de tycker, jag behöver verkligen hjälpen, både sidan o forumet

Medlem

jag tycker inte om att du använder flash överallt, t ex så kan man inte markera text.


signatur

thank you, come again

Inaktiv

Det kommer ändras huxflux

Det kommer också upp ett eget forum som jag jobbar på

Medlem

Inte helt fel det där. Bakgrunden verkar inte tila riktigt dock, och den får nästan bilden att fladdra lite.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

(kan säkerligen bli en bra sida, men jag nöjer mig med att skriva kritik här)

varför köra 1280x1024?
majoriteten av internetsurfare kör inte med den upplösningen, och speciellt onödigt att ha sidan så när själva innehållet knappt verkar vara 600 px brett.
varför köra flash i huvudtaget när allt det där enkelt kan fixas med html?

det du framförallt borde fixa är att centrera innehållet efter hur bredd webbläsaren är och inte ha den statisk på 1024.


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Inaktiv

Hatar flash.

Men bra gjort för en nybörjare!


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Youtube-proffs

Flash går bra till en viss gräns. www.aftonhoran.se har gått till överdrift med all reklam så man blir ju bara helt förbannad där alltså. Riktigt ILLA.
Inte för att man är där ofta.

Men annars angående hemsidan, kanonjobb! Kunde inte gjort de bättre själv (nej seriöst det kan jag inte)


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

DET VA DEN FULASTE...

haha nä skojar, den va riktigt nice faktistk, men ha med lite mer detaljer, ser lite för "ren" ut. Annars var det kalas, great job!:)


signatur

What seems to be the officer problem?

Inaktiv

Tack för all feedback, ge mig gärna lite mer feedback alla FZ users håll gärna koll på sidan så ni ser våra ändringar till det bättre, titta gärna på forumet o kolla runt där för att ge lite feedback på den med, vet inte vad man ska ha för ämnen... Sj tycker jag den måste ändras radikalt! Vill gärna ha tips

skicka gärna pm om ni har lite tips

Medlem

Jag tycker ni skall skrota den där "randiga" delen alternativt byta ut den mot en som inte skapar mysko mönster som ser ut som flipp.

Sedan tycker jag att sidan skulle se mer "proffsig" ut om ni gjorde loggan som bild eller med ett annat typsnitt - det där "skrivstil" känns lite B.
Kolla lite här http://www.1001freefonts.com/ det finns en massa gratis typsnitt att använda...

Informationen angående upplösningen borde inte vara så stor alternativt göra sidan så den ser bra ut i de vanligaste upplösningarna.

Annars ser det bra ut!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

OK, feedback:

Ändra loggan, inga kursiva loggos och gör dom tydligare, fixa ränderna i bakgrunden och ta bort "denna sida görs bäst ib bllblabla".
Och sen kollade jag in i forumet lite snabbt... du hade låst en del trådar pga. "aktivitet" - kändes ganska idiotiskt att låsa trådar så där.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Angående forumet verkar det som om du har helt fel inställning. Som ovanstående skrev: Man låser inte trådar p.g.a bristande aktivitet. Det undergräver admins/moderatorers autkoritet.

Lästips:
http://www.backendmedia.se/2006/09/04/8-tips-for-dig-som-plan...


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

1
Skriv svar