internetworlds top 100 list

Inaktiv
internetworlds top 100 list

http://www.idg.se/2.1085/1.131836

skräp skräp skräp

inte en enda dataspelssida finns med lyckat

idg är ett gäng gamla gubbar och gummor på 60-70 år som knappast vet vad internet är

Medlem

Haha, ja är förvånad över att inte några såna sidor finns med, fz.se borde ha nominerats, för det är ju en riktigt bra sida för recensioner och om man behöver hjälp
Och även Sweclockers borde ha fått en nominering, och definitivt Flashback.

Där kan man få reda på allt som man tänkas vilja (och inte vilja) få reda på


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Öhm, Aftonbladet... WTF!1?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

höhö
fz har väl vart med på den listan massa ggr förr afaik


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv

Aftonbladet....suck.... Det säger allt om kvaliten på listan. Att ens lista en sidan som är otroligt seg, fylld med reklam-popups & svårnavigerad är ofantligt pantat och trovärdigheten rykte all väg.


signatur
Medlem

hur kan dom ha med aftonhoran.... som nån sa, man märker det är gammal kärringar å gubbar som har fixat fram den här listan.

99% av sidorna har jag aldirg hörtalas om :/


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

surfar inte du iceman kan säga jag käner igen minst 50% av sidorna sen att jag inte surfar in på dom är en annan femma.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

hav tröst, snart sitter internetworlds snubbarna på åldersdomshem och leker med sina löständer och förhoppningsvis yngre snubbar får göra sin röst hörd.

Medlem
Skrivet av Notumforce:

surfar inte du iceman kan säga jag käner igen minst 50% av sidorna sen att jag inte surfar in på dom är en annan femma.

haha nä, jag är väll lite dålig
fz.
warpdrive.
bikten.
dn.
wiki
(x antal porr sidor)

sen äre inte så mycket mera. haha.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Iceman: räcker det verkligen med x antal porrsidor? säker på att det inte är tvåsiffrigt?
och sen glömde du www.mercedes.se


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Inaktiv

Det finns förståss inget som hindrar dem från att utse vilka de tycker är Sveriges 100 bästa siter. Lika väl som att de inte kan hindra mig från att ge fan i vad de tycker.

Hur har de fått fram den där listan? Jag såg ingen beskrivning på vad en bra site ska uppfylla, vilka kriterier de bedömt efter, motiveringar...


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Medlem

Det där var en bra lista minsann! Besöker allihopa varje dag! Det märks att det är unga insatta människor som har gjort den.

i r o n i . .

Medlem
Skrivet av wiseguy:

Det finns förståss inget som hindrar dem från att utse vilka de tycker är Sveriges 100 bästa siter. Lika väl som att de inte kan hindra mig från att ge fan i vad de tycker.

Hur har de fått fram den där listan? Jag såg ingen beskrivning på vad en bra site ska uppfylla, vilka kriterier de bedömt efter, motiveringar...

kolla på sidan det står där var typ 5-6 kriterier fråga mig inte hur ab passade in på någon av dom


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

De har väl helt enkelt gjort som vilken annan soffpotatis skulle gjort. Verkar mest som att var och en fått skriva ned några stycken till varje kategori som de själva gillar och använder. Att det skulle ha något som helst med de kriterier angivna är uppenbart felaktigt.
Så för att instämma till denna negativa ton som lydigt än så länge, säger jag att listan klargör endast vad för typ av folk som deltagit i frambringandet av listan, inget annat. GJ, om det var det de ville få fram, och eftersom varje söndagssurfare dyrkar och framhäver vikten av AB's existens så kan den sorgligt nog ligga väldigt högt som kandidat till deras 'Mest Besökta Sida Från IDG'-pris. B.F.Gz.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

1
Skriv svar