Spelsidor (nätgambling, alltså)

Medlem
Spelsidor (nätgambling, alltså)

Jag har nyligen blivit intresserad av boxning, och ikväll är det en direktsänd match på Eurosport som jag hade tänkt att se. För att göra det hela lite mer intressant, skulle jag vilja satsa en hundring eller så, men jag vet inte var jag ska vända mig då.

Finns det nån spelsajt på nätet ni kan rekommendera där man kan satsa på boxning och dylikt?


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Inte tittat runt så mycket men unibet.com har iaf en sektion med boxning som verka ha med de flesta matcher med.

Men jag tror att de flesta spelsiter har boxning som utbud.

kan droppa lite sidor så kan du titta själv

www.bet24.com
www.bet365.com
www.betsson.com <- glömde ett s =I
www.nordicbet.com

Medlem

Tack så mycket!

Rekommendationer skulle dock också vara varmt välkomna från de som har erfarenhet


signatur

Aj, dina ögon!

MFC
Medlem

Expekt FTW!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

ja just det ja. Hur kan jag glömma expekt =).

När det gäller nätgambling så spelar jag mest på Unibet. Jag tycker att när det gäller odds så bruka de vara ganska bra. Men sen så borde du välja en site där dom ger dig 100% mer pengar på din första insättning. alltså sätter du in 200kr så får du spela för 400 dock med lite regler över när du får ta ut dem. Jag tror då att alla sidor har just den bonusen nu för tiden.

Men som sagt jag rekommendera unibet då oddsen är bra och det är väl det som räknas i längden

Medlem

Betfair

spela mot andra spelare, inte mot ett företag/"banken"


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

expekt


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar