Fått nått i nått?

Medlem
Fått nått i nått?

På P3 morongpasset så kör dom att folk får maila in saker dom har fått i saker som ej skall vara där.
tex en Trumpet i sin pizza osv...

ennda tråkiga jag har är en lite fisk i ett paket frusna räckor.

en tjej kompis hittade manlig säd i en bakguet hon skulle käka. skulle ta ut lite grejor hon ej ville ha. och hittade detta trevliga. personalen var välldigt tyst när hon kom fram å ville ha pengarna tillbaka

(obs allt är över läses rättstavat)


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

och då kommer ju den självklara frågan...
hur kunde hon vara säker på det?
kunde väl bara varit lite vitlökssås eller nått


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Inaktiv

Jäffla tur att hon upptäckte:P Går ju "ryckten" om att en del brukar "spruta" i vitlökssåsen i kebab... Är ju inte så jävla lätt att inte tänka på det:P

Saker som inte ska vara där dom är... Djurdårdare på södra sidan av sthlm :Phehe

Medlem
Skrivet av BearClaw:

och då kommer ju den självklara frågan...
hur kunde hon vara säker på det?
kunde väl bara varit lite vitlökssås eller nått

Undrar jag med. Var det kanske ett stort penetreringshål på ena sidan av den? :$

Har varit ganska välsignad från att hitta "nått i nått". Men brorsan hittade en nedtryckt fluga som kamouflerade sig som krydda i potatissalladen, jag tittar numera lite extra noga innan jag äter det.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Hm.. en bit av nåns tandställning i en bit polarkaka, det avskräckte mig från framtida konsumerande av den brödtypen i flera år framåt. =p (Den hade kommit dit i produktionsprocessen, I guess)
Det var länge sen dock, åtta år sen kanske..

Medlem

Lyckligt nog råkar man inte ut för malplacerade tingestar så ofta, eller till någon värre grad, men enda gången (hittils >_<) var väl när jag hittade vad jag tror var en stjälk i en rågbulle.. Oavsett vad får det en att avstå från sådant ett tag, men det kanske är nitar man får ta när man köper eldorado. ;P


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Ståltråd i en delicato bulle (negerboll) var inte så naajs! Var nära på att riva upp halva gommen!

Inaktiv

Fick en colaburk som var halvfull och helt avslagen vid öppnande. När jag heller ut den rinner det ut en sörja som är misstänkt likt snus. Men jag undersöker inte saken närmare (lunchrast och kallnande pizza).

Inaktiv

Köpte en Billys panpizza som till min förvåning hade ett extra omslag i sig, som hade fryst fast i osten.

Brorsan fick en Kitkat utan kex i.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Fick en centimeterstor träflis i en påse skumbananer. Visade sig komma från en förvaringslåda av något slag. Skickade in ett klagomål till producenten och fick tillbaka en hel kartong full med godis som kompensation.

Medlem

Vet inte om detta räknas men...

En kompis sov över för många år sedan och vi låg i mitt rum och kollade på film, han låg på en madrass brevid min säng... Han hade en påse ostbågar som han låg och mumsade på och framåt natten somnade han... Utan att tänka på det så spottade jag ut min snus i hans påse (jag trodde den var tom) och nästa dag på morgonen skulle han ta sista näven ostbågar... Han tuggade många gånger innan han fattade att smaken inte var ostbågar... Jag kan fortfarande se honom sitta där med öppen mun och ren skräck i ögonen...

Med risk att glida in på OT så måste jag berätta om en kille under nollningen på högskolan... Vi körde "spritorientering" och temat "de jour" verkade vara att lura oss att äta/dricka så mycket konstigt som möjligt... En station var exempelvis att springa fram till ett bord, svepa en stor stark och sedan dra en lakrtisshot. Problemet var bara att ölen var utspädd med diskmedel och shotten var ren soya... Belöningen var en riktigt stor stark och en riktigt shot... lagom nice efter den överraskningen... nåväl... killen i alla fall var frivillig att äta en macka med surströmming på som laget var tvungen att kollektivt äta upp och han tuggade på den stinkande, äckliga döda fisken och började hulka... då kommer en snäll kille och erbjuder honom en nubbe som han sveper... det var rent surströmmingsspad... Jag har aldrig sett en männsika spy på så många olika sätt... minst tre andra i laget spydde av bara åsynen. Verkligen kul!

Annars har jag fått benbitar i min kebab... Metallbitar på min pizza, skalbaggar i sallad och mask i gröten.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Hehe, har fått en skalbagge i sylten en gång, glasbitar i oboy (och små bitar också, var rent ut sagt livsfarligt ), men om man bortser från dessa incidenter har jag haft tur / inte upptäckt i tid
Edit ; Hehe nu när du nämnde skolan, så kom jag på en sak.

Vi alla vet ju hur usel potatisen brukar vara på skolan, jo det är så illa att flertalet gånger så har det varit något stort, och svart inuti potatisarna som oftast har en ganska hård yta, det har jag stött på flera gånger

Någon som vet vad som är felet på potatisarna, är nästan som att det är någon parasit då dom kommer i flera olika storlekar, och hårdare skal ju större


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

När jag gick i 5:an så fick vi alltid vitt bröd (det var rätt mjöligt) och en gång när öppnade bördet så låg det en levande äcklig mjölbagge där, fy fan säger jag bara... efter det så åt jag aldrig det vita brödet :).

Medlem

Jag kan tänka mig att man stoppar i sig en del utan att veta om det eftersom man inte tittar efter ordentligt. Men som man brukar säga: Det man inte ser eller hör mår man inte illa av.

Medlem

När jag var liten gillade jag att käka granskott i skogen... ända tills jag upptäcke en halväten fet jävla larv på ett granskott jag precis ätit en bit av.


signatur

Aj, dina ögon!

Inaktiv

läste i nån tidning för ett tag sen om en som skulle käka en kebabpizza och hittade en rått tand i ett kebabstycke.

det visade sig sen att pizzerian använde kött från råttor till sina pizzor.

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

läste i nån tidning för ett tag sen om en som skulle käka en kebabpizza och hittade en rått tand i ett kebabstycke.

det visade sig sen att pizzerian använde kött från råttor till sina pizzor.

Klintbergare?
http://sv.wikipedia.org/wiki/R%C3%A5ttan_i_pizzan


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Jag fick ett långt brunt hårstrå i min ost&skinkbaguette för några år sen men det är också enda grejen jag råkat ut för. Jag plockade bort håret och käkade upp baguetten. Lite skit rensar magen:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Inaktiv

Klintbergare, jo så var det nog CastorFiber. hehe.
dom som käkat där mådde nog sådär bra när dom fick höra det.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av BangBoomBang:

läste i nån tidning för ett tag sen om en som skulle käka en kebabpizza och hittade en rått tand i ett kebabstycke.

det visade sig sen att pizzerian använde kött från råttor till sina pizzor.

Klintbergare?
http://sv.wikipedia.org/wiki/R%C3%A5ttan_i_pizzan

haha, inte nog med att man hört den förr och att den finns på wiki, det faller ju liksom på sin egen orimlighet. hur skulle det kunna löna sig att fånga/slakta råttor för att ha i pizza?


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

mjo, råttor är gratis, bara att fånga i en fälla ?

Medlem

hittade tuggummi i min popcorn (tuggad) när jag var på bio, jag visade för syrran eftersom vi delade och då blev hon något förbannad samtidigt som hon mådde illa medans jag fortsatte att äta

Medlem

fick en ögonlinns i pizzan en gång, är nog det ända.


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Medlem

En gång så hittade jag en en pansarvagn i min jättestora bulle...vad förvånad jag blev:)

Köpte en kåv mé brö från ett stånd(höhö, han sa stånd) en gång. Jättegott tyckte jag framtills att jag kom till mitten av korven. Korven var heeelt stenhård i mitten, den var inte kall eller nåt men stenhård. Så jag slängde den och köpte en Cheeseburgare på donken istället...SOM VISADE SIG VARA TILLVERKAD AV ALIENS SOM MALER NER MÄNNISKOR!!! Nä det va inte sant!:)


signatur

What seems to be the officer problem?

Medlem
Skrivet av Ragganof:

fick en ögonlinns i pizzan en gång, är nog det ända.

Du vet vad de säger... helle en ögonlins i pizzan än pizz i ögonlinsen.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av El-Dudeerino:

En gång så hittade jag en en pansarvagn i min jättestora bulle...vad förvånad jag blev:)

Köpte en kåv mé brö från ett stånd(höhö, han sa stånd) en gång. Jättegott tyckte jag framtills att jag kom till mitten av korven. Korven var heeelt stenhård i mitten, den var inte kall eller nåt men stenhård. Så jag slängde den och köpte en Cheeseburgare på donken istället...SOM VISADE SIG VARA TILLVERKAD AV ALIENS SOM MALER NER MÄNNISKOR!!! Nä det va inte sant!:)

Det där var väll lite att ta i, tycker du inte det lilla gubben? ^^

Inaktiv
Skrivet av CastorFiber:

Du vet vad de säger... helle en ögonlins i pizzan än pizz i ögonlinsen.

Haha, den var faktiskt jävligt bra


signatur

Snus är snus och mus är mus

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av BangBoomBang:

läste i nån tidning för ett tag sen om en som skulle käka en kebabpizza och hittade en rått tand i ett kebabstycke.

det visade sig sen att pizzerian använde kött från råttor till sina pizzor.

Klintbergare?
http://sv.wikipedia.org/wiki/R%C3%A5ttan_i_pizzan

haha, inte nog med att man hört den förr och att den finns på wiki, det faller ju liksom på sin egen orimlighet. hur skulle det kunna löna sig att fånga/slakta råttor för att ha i pizza?

Insider i TV3 körde ju ett misslyckat reportage för nåt år sedan om hur nötköttet på svenska restauranger i själva verket skulle vara åsnekött.

Det visade sig vara rena båget. I samtliga fall var det 100% nötkött.

Själv har jag hittat massor av larver i olika sallader. Det ska fan försöka välja ekologiskt...


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Inaktiv

är man så larvig att man äter grönsaker så kan det gå så.

Medlem

Hittade en död kackerlacka under en lökbit när jag svampade upp såsen med en brödbit efter en stroganoff på en restaurang i kroatien... Det var inte särskilt upphetsande.. Men det var definitivt sista gången jag käkade där..

Synd eftersom deras stroganoff är fruktansvärt god

12
Skriv svar