Gordon vs Master Chief= vem vinner?

Medlem
Gordon vs Master Chief= vem vinner?

Jag har gått och grubblat ett tag på vem som vinner av Gordon och Master Chief...
Gordon har ju alltid sin Crowbar och Gravity gun..,
Master Chief har ju Plasma granater...
Kan nån fundera ut vem som "Pwnar" vem :D?


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Medlem

vad har det med hårdvara att göra? Master Chief tror ja, han är ju millitär och Gordon är forskare.

Medlem

Oj den här tråden har jag Postat Fel...Fan...kan man byta på nått sätt eller är det bara Admin som kan?


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Medlem

Admin får fixa

Medlem

Gordon vinner lätt, iaf i tysta leken.

Tråd flyttad.

Medlem

En snabbsving med kofoten från Gordon så är Master chief nere för gott


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

Gordon alla gånger.


signatur
Inaktiv

Gordon behöver bara slänga lite saltsyra på Master Chief så slänger han sig ned på marken i sin macho-armor och börjar gråta


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Avstängd

Frågan är ju... ja. Gordon har ju ingen sköld, som Masterchief har och Masterchief är ju trots allt en supersoldat medan Gordon är en forskare som på något mystiskt vis tillförskansat sig kunskaper om hur man hanterar ett skjutvapen.

Jag tror det skulle bli Masterchief, faktiskt, men jag skulle vilja att det var Gordon. ^^

Medlem

Om de tävlar i kärnfysik så lär Gordon vinna stort

Master Chief kan slänga sig med bomber mellan rymdskepp. Nog om det.

Men Doom Guy skulle krossat dem båda.

Avstängd
Skrivet av c-row:

Om de tävlar i kärnfysik så lär Gordon vinna stort

Fysik är egentligen världens coolaste/bästa ämne. Jag älskar det. Finns det något roligare? Ja, okej, det gör det, men det är lätt det bästa skolämnet!

Medlem

Energisword vs Crowbar.. Energysword lätt, 1 hit kill liksom.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Gordon! LÄTT! Frågan är hur jag ska motivera det... hmm

Medlem

Alla plattformsåsikter och spel i mellan åsido (Haha- fat chance). Med tanke på vad gamle Gordon-mannen tagit vid det här laget tar han lilla mästerkocken med kofoten i bakficken (för användning av övrig arsenal).

...inte för att jag riktigt vet vad herr Chief pysslat med i sina tre.:P


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Hmmm själv tror jag ju på Gordon... och om Alyx kom med han är Master Chief så gått som död


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Inaktiv

båda karaktärerna är helt värdelösa..så dom tar nog delad plats på ..erm, vad tävlade dom i nu igen?

Medlem

Gordon vinner eftersom han först och främst representerar PC-spelare och Masterchief kommer alltid förlora eftersom han är konsoll-styrd, dvs långsam, oprecis och allmänt seg.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Hur kan man tvivla på dessa 2? Masterchief må vara grym, men vem kan gå från att vara en tyst liten kärnforskare till att rädda hela världen? Sen slåss han mot både ninjor, amerikanska arméen och även aliens!
Masterchief slåss ju bara mot aliens

Gordon kommer alltid att vara nummer 1, han är ju en übercool nörd ;D


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Hehe det har du rätt i :=)


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

MFC
Medlem

Teh Gordon FTW!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

vet inte vilka de är men kan det här ge svaret?


signatur

thank you, come again

Inaktiv
Inaktiv

Gordon Ramsey, klart han hade vunnit.

Medlem

i en match mellan en f.d. instängd forskare mot en tränad "super-elit-soldat" så hade jag ju inte lagt mina pengar på forskaren...


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Youtube-proffs
Skrivet av Werzion:

i en match mellan en f.d. instängd forskare mot en tränad "super-elit-soldat" så hade jag ju inte lagt mina pengar på forskaren...

Med tanke på att han har en grav gun som kan kasta in "super-elite-soldat" i väggen ganska hårt så hade jag i detta fall satsat på forskarn.

Tror inte ens Master Chief skulle må bra av ett element i skallen i 200 km\h.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:
Skrivet av Werzion:

i en match mellan en f.d. instängd forskare mot en tränad "super-elit-soldat" så hade jag ju inte lagt mina pengar på forskaren...

Med tanke på att han har en grav gun som kan kasta in "super-elite-soldat" i väggen ganska hårt så hade jag i detta fall satsat på forskarn.

Tror inte ens Master Chief skulle må bra av ett element i skallen i 200 km\h.

Master Chief brukar iofs hoppa från plan ner till planeter för skojs skull, så något sånt tror jag inte är några problem.

Men gordon skulle spöa MC anyday, han kan utilisera fysikens lagar på ett mycket bättre sätt än Master Chief, och ja sen så har han ju gravity gun som kan använda vad som helst som vapen

Och med en kofot kan man säkert bända upp skallen på Master Chief, buhu crying time för han


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Youtube-proffs
Skrivet av Greger:
Skrivet av Polish:
Skrivet av Werzion:

i en match mellan en f.d. instängd forskare mot en tränad "super-elit-soldat" så hade jag ju inte lagt mina pengar på forskaren...

Med tanke på att han har en grav gun som kan kasta in "super-elite-soldat" i väggen ganska hårt så hade jag i detta fall satsat på forskarn.

Tror inte ens Master Chief skulle må bra av ett element i skallen i 200 km\h.

Master Chief brukar iofs hoppa från plan ner till planeter för skojs skull, så något sånt tror jag inte är några problem.

Sant, men nu i 3an var han ju nära att dö juh!
Samtidigt så tror jag att Grav gun skulle leka lite med hans inre kretsar eller något sånt

GORDON IAF!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Gordon, alla gånger.


signatur

Bengebolle

Inaktiv

Gordon Freeman is the shit!


signatur

Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer.

12
Skriv svar