Två Street Fighter 4-trailers hos FZ

Robot
Medlem
Två Street Fighter 4-trailers hos FZ

Det var inte många olika röstskådisar här inte, låter det som :S

Medlem
Inaktiv

ganska intetsägande.. skulle sitta bättre med lite gfx direkt från spelet.

Medlem
Skrivet av silencer:

ganska intetsägande.. skulle sitta bättre med lite gfx direkt från spelet.

den ena filmen hade det, kolla här annars http://www.screwattack.com/SF4 ingame på massa gubbar

MFC
Medlem

Suck... ge oss in-game-shit eller INGET!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Skit trailer jag vill se ingame


signatur

I got a Goldenshower.

Avstängd

Wow, den trailern sa mig ingenting!

Medlem

Alla som vill se in-game kan ju börja med att kolla här: http://www.screwattack.com/SF4

Medlem

Det finns ju in-game överallt. Kolla gametrailers.com, där har dom lagt upp en hel del har jag för mig.

Medlem

Finns ju hur mycket ingame trailers som helst på gametrailers.com


signatur

Nalta saker ska man kunna hinna idag

Medlem

varför gör utvecklare sånna här idiot trailers. Det säger absolut ingenting om spelet. kunde lika gärna varit Fablernas värld. Det säger ju i alla fall nått vettigt...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Såja, bokat (om) på Webhallen till Street Fighter IV (4) - Collector's Edition.

Vill ha nuuuuu!
Blir ju inte mindre sugen efter dessa två trailers.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Vetifan..
Först var jag rätt intresserad av spelet, men när man ser in-game trailers så verkar spelet inte direkt intressant.
Och hur ser karaktärerna ut egentligen? Det grafiska få en att vilja spy mer eller mindre.

Inaktiv

Älskar verkligen hur alla dessa trailers till SF4 är gjorda grafiskt sett... Huppas spelet blir bra också, men det är ju ett SF så det är säkert bra...


signatur

CZorg will rise again...

Medlem
Citat:

ganska intetsägande.. skulle sitta bättre med lite gfx direkt från spelet.

Citat:

Suck... ge oss in-game-shit eller INGET!

Citat:

Skit trailer jag vill se ingame

Citat:

varför gör utvecklare sånna här idiot trailers. Det säger absolut ingenting om spelet. kunde lika gärna varit Fablernas värld. Det säger ju i alla fall nått vettigt...

Wow, finns tydligen en del folk som missat att spelet funnits ute i mer än ett halvår och att det finns filmer över hela webben, speciellt Youtube... -_-


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Fråga till alla som klagar på att det inte är in-game. Har ni ens försökt hitta in-game material? Det är ju så sjukt mycket där ute att man inte behöver mer. Denna trailern var skitsnyggt gjord, se på det som en liten tribut till Street Fighter IV liksom.'

Jag rekommenderar youtube till alla som vill ha mer in-game...
Länk: http://se.youtube.com/watch?v=YfRyZ2phw3g


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Vila i frid

Ehh, bara jag som inte förstår mig på varför det är "Alcohol reference" och "Mild suggestive Theme" (Homosexualitet)?


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem
Skrivet av the_maxx:

Ehh, bara jag som inte förstår mig på varför det är "Alcohol reference" och "Mild suggestive Theme" (Homosexualitet)?

Hm, någon/några karaktärer i bakgrunden som gör något som anses olämpligt?


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Här i FZ:s forum ansvarar du själv som medlem för vad du skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.

1
Skriv svar