Project Reality 0.85 släppt

Robot
Medlem
Project Reality 0.85 släppt

äntligen!


signatur

OORRYYEE!!

MFC
Medlem

"Version 0.85 fixar inte bara en mängd buggar utan bjuder också på en hel del nytt innehåll - bland annat talibaner, ryssar"...

Jag saknar "Galna amerikanska presidenter"


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Medlem

Trevligt, nu måste jag köra lite PR!

Medlem

Ska bli väldigt intressant att testa.


signatur

| i7 i3770 3.5GHz | Corsair 8GB CL7 | Asus P8P77-V Pro | GTX 670 2GB | Corsair Vertex 4 SSD | Samsung 275T+ 27" 5ms | G19 | G3 | PC-360 |

Medlem

Går moddar att spela på rankade servrar i BF 2?


signatur

www.oldswedishgunners.se - Träffpunkten för den vuxna spelaren.

Medlem

Kanske dags att installera bf2 igen...

Inaktiv

Dem har förstört hela modden sedan dem uppdaterade att man behöver vänta i 100 år för att få fram ett vapen. Passar inte in i P.R, var mycket bättre förr.

Medlem
Skrivet av farbrorjoakim:

Går moddar att spela på rankade servrar i BF 2?

Nej!

Medlem

Najs. Synd att man inte får XP i moddar.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Coolt


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

ooo nu ska vi döda talibaner och ryssar... fan va gott att vara USMC!!

Medlem

Hoppas det här fixar crash när en bana laddar har inte kunnat spela i evigheter

Medlem

Undrar just när uppdateringen för BF2 kommer? Den skulle ha kommit ut i September eller nåt

Medlem

Testade några timmar inatt. En suverän mod har blivit bättre! Var inte helt nöjd med förra versionen (0.8 ) men nu med 0.85 är det fan så kul att spela igen

Gillar att de utökat view distance, de nya ljuden, de nya AK-modellerna, Fallujah! m.m.
Ryssar och talibaner höjer stämningen dessutom.

För er som ännu inte har testat PR vill jag härmed ge mina uppriktigaste rekommendationer


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

Medlem

Det låter dumt när man snackar om ett FPS... men nu går äntligen att träffa vad man siktar på. Dom har ju sänkt hur mycket skotten hoppar när man skjuter hur mycket som helst.

Bara den ändringen gjorde modden 10x bättre än förra versionen.

Medlem

Inge tipstack?

Medlem

Lätt den bästa modden till BF2.

Det krävs dock att man har läst igenom manualen innan man går in på en server. Det enda som BF2 och PR har gemensamt är motorn.
Spelstilar, fordonshantering, etc är helt annorlunda. Man kan till och med bygga grejer i PR, bunkrar, skyttevärn etc.

Så bortsätt från helisarna som blivit nerfade (av nån outgrundlig anledning då de egentligen behövde en boost) så är 0.85 en grymt rolig mod. Infstriderna är grymma i 0.85 nu när de minskat kulspridningen och animationer för att hantera vapnena har kortats av väsentligt.:)

Medlem
Skrivet av scodriem:

Dem har förstört hela modden sedan dem uppdaterade att man behöver vänta i 100 år för att få fram ett vapen. Passar inte in i P.R, var mycket bättre förr.

Vad har blivit förstört? Man ska stanna vid liv i P.R inte dö och requesta ett nytt så fort man kan.

Inaktiv
Skrivet av sgt.eagle:
Skrivet av scodriem:

Dem har förstört hela modden sedan dem uppdaterade att man behöver vänta i 100 år för att få fram ett vapen. Passar inte in i P.R, var mycket bättre förr.

Vad har blivit förstört? Man ska stanna vid liv i P.R inte dö och requesta ett nytt så fort man kan.

Jaa, man ska stanna vid liv. Men det jag försöker säga är att P.R kan inte bli ett realistiskt FPS spel när man ska vänta i 40 sekunder för att kunna ta fram sin ERYX m.m. Visst är P:R kul och så, men seröst.. 40 sekunder för att ta fram ett vapen, jag gör det på 10:P

Medlem

Tyvärr Scodriem, tror inte det är rätt spel för dig. Testa spela cs, låter som något för dig.

och väntetiden för ERYX är absolut inte 40 sekunder, grov överdrift. Visst skulle du kunna dra upp ERYX på 10 sekunder men du skulle bara skjuta åt helvete med den.

Inaktiv
Skrivet av SwedishChaos:

Tyvärr Scodriem, tror inte det är rätt spel för dig. Testa spela cs, låter som något för dig.

och väntetiden för ERYX är absolut inte 40 sekunder, grov överdrift. Visst skulle du kunna dra upp ERYX på 10 sekunder men du skulle bara skjuta åt helvete med den.

hahaha, Har alltid gillat taktik spel. Väntar på OFP 2 just nu. hursomhelst så tycker JAG att dem har gjort ett misstag att man behöver vänta en stund tills man får fram vapnet, visst är det så på riktigt men P.R är överdrivet. Jag kan lika gärna gå och äta och komma upp igen tills han får fram sin ERYX... BTW är det verkligt att man dör när man ska bygga en bunker??

Medlem
Skrivet av scodriem:

BTW är det verkligt att man dör när man ska bygga en bunker??

Människor dör på byggarbetsplatser hela tiden. Får saker i huvudet. Kan man dö av ibland, om man inte ser upp!

Edit: Dessutom är det inte att man måste "vänta en stund". Det är för att simulera verkligheten. Man skulle t.ex i verkligheten trixa en del med säkringar, inställningar etc.

M.t.p att Eryx är ett rätt komplicerat vapen med elektroniska styrsystem som ska startas så är det inte otroligt att det tar en stund att göra klart för skott.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Ser ut som man får damma av BF två och installera det i väntan på OP flashpoint 2 och ARMA 2.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

Detta verkar mys. Återinstallerar BF2 bums, och orkar inte fixa unlockables i Northern Strike till mitt BF2142 (patch-helvete).

Medlem

låter skoj när jag ändå har bf2 installerat galet stor mod storlek bara


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Lirade lite i går kväll. Kul som fan trots att jag inte såg en enda fiende DET är PR:s storhet, en kul känsla av teamwork och atmosfär med en väntan på att det ska braka loss (vilket är mycket mer spännande än att bli skjuten i ryggen av en nyspawnad fiende i COD).

Medlem
Skrivet av SwedishChaos:

Inge tipstack?

tack !

Medlem

måste man ladda ner båda filerna?


signatur

"Framtidens fascister kommer kalla sig Anti-fascister"
- Winston Churchill

12
Skriv svar