Fler Mega Drive-klassiker uppvisade

Robot
Medlem
Fler Mega Drive-klassiker uppvisade

Nostalgi i all ära, Men vill man spela nån av dessa 50 igen verkligen? Jag är tveksam!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Inaktiv

Ska bli intressant att se vad de tror retrogamers är beredda att betala när ROMs finns för alla arkadspel.

HD??? varför?

Medlem

Jag kommer i alla fall köpa detta Dock inte direkt, för jag har ingen 360 eller PS3 ännu

Men de har ju släppt Mega Drive spelen väldigt ofta. Finns ju ett pack till PS2 också.

Skulle vara trevligt om de kunde göra det samma med Master System, Saturn och Dreamcast. Skulle väldigt gärna se Shenmue 1&2 släppas igen, då jag aldrig fått chansen att spela dem.

Avstängd

Värt att köpa?
Tror inte det...

Inaktiv

Vilken jävla skit..
Att spela de där spelen är juj inte något spännande idag. Testade för flera år sen att installera UFO igen, gud vad besviken jag blev.

Nä låt oss slippa alla gamla retro games, jag tror det är bäst både för spelarna och spelen.

Medlem

Jag kommer iallafall att köpa detta, utan tvekan

Medlem

Kalas, Fantasyzone är helt underbart.

Medlem

mega drive hade grymt bra spel på sin tid och bör spelas igen

men inget klår orginalutgåvorna

gillar du retros så finns det ett bra forum på
www.retrosuperstore.com/


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Inaktiv

coolt, har en hinkvis av dom där spelen på Amigan : )

Medlem

Man har köpt Streets of rage 2 och Golden Axe på xbla, och har länge väntat på mer Sega Megadrive spel.

Inaktiv

om priset blir bra, så är det nog sannolikt lite nostaligiska personer köper det

Medlem

Skulle verkligen vilja se "Wonderboy 5 Monster World 3" och "Bubsy II", annars blir det helt enkelt att koppla in det gamla SEGA:t och lira.

Skrivet av bondmaster:

gillar du retros så finns det ett bra forum på
www.retrosuperstore.com/

Praktiserade där, härligt ställe. :] Fast som sidan säger, de håller på att flytta lokaler.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Skulle verkligen vilja se "Wonderboy 5 Monster World 3"

Lätt det bästa Mega Drive spelet som gjordes, riktigt synd att det inte finns med i denna samlingen.

Dock har jag funderat på att köpa en Wii endast för att köpa det på virtual console

Kommer lätt köpa samlingen dock (Kid Chameleon!), men hade velat se lite mindre japsarspel och lite mer Ghostbusters, Hertzog Zwei och Quackshot!

Medlem

Vill gärna se Sega saturn spel komma, för dom är väl inte så tokstora ?
Skulle gärna vilja lira Panzer Dragon, Sega rally medmera igen,
och vad man minns så fanns det ett par riktigt bra Sonic spel också på Saturn.

Medlem

Blir det achivments på 360 versionen ?

1
Skriv svar