Vilka gör rösterna i nya Riddick?

Medlem
Vilka gör rösterna i nya Riddick?

Nice. Mycket av behållningen i det första Riddick-spelet var just det bra röstskådespeleriet (alla skådisarna från filmerna gjorde sina röster i spelet) och det bra manuset.
Blir ett givet köp trots att jag spelat Escape from Butcher Bay.

Avstängd

Bra det, skulle vara grymt tråkigt om det var någon annan än Diesel gjorde riddicks röst...

Medlem

Lance Henriksen är ju kung.

Medlem
Skrivet av KrejzY:

Bra det, skulle vara grymt tråkigt om det var någon annan än Diesel gjorde riddicks röst...

Bensin?

(f'låt)

Jag vill gärna se nån mer film med Riddick i likväl. Tycker att de är sevärda.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Bästa scenen genom tiderna när Lance blir klyven på mitten i slutet på Aliens!


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Coolt med Bishop! Men är inte Cole Hauser med längre?

Edit: Enligt imdb är han fortfarande med

Medlem

Alltså, de som gjorde rösterna i Escape from Butcher Bay har ju kvar dem i EfBB, detta gällde Dark Athena-kampanjen framförallt.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Harpa:

Alltså, de som gjorde rösterna i Escape from Butcher Bay har ju kvar dem i EfBB, detta gällde Dark Athena-kampanjen framförallt.

Så klart att jag vet det men som jag förstått det ska Johns (Cole Hauser) även vara med i AoDA. Tyckte det var konstigt att de inte listar honom iom att han är en av de större skådespelarna i ensemblen.

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av Harpa:

Alltså, de som gjorde rösterna i Escape from Butcher Bay har ju kvar dem i EfBB, detta gällde Dark Athena-kampanjen framförallt.

Så klart att jag vet det men som jag förstått det ska Johns (Cole Hauser) även vara med i AoDA. Tyckte det var konstigt att de inte listar honom iom att han är en av de större skådespelarna i ensemblen.

And you think thats bad? Remember that time when I... Nej.. För mycket Family Guy för ett tag sedan. Jag håller med!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Lance Henriksen - fuck yeah!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Lance Henriksen är med i senaste Radio Speltorsk, intervju från när han var i Sverige på Sci-fi-mässan: http://radiospeltorsk.se/?p=35

1
Skriv svar