Tid är pengar i Skate 2

Robot
Medlem
Tid är pengar i Skate 2

Fy fan vilket hån... börja ta betalt för något som borde vara en cheat code.

Medlem

total onödigt..


signatur

Wai

Medlem

Ganska lamt imo, sälja fusk

Medlem

alltså lol


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Lågt, på den gamla goda tiden låste man upp samma innehåll med ett fusk, att de inte kan göra bra dlc utan bara använda det till mjölkning! :evil:

Medlem

Så de vill alltså minska på speltiden bara så att de ska få ihop lite "snabba pengar"? Jomen visst, varför inte? *sarkasm*


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

Man sabbar ju spelet ganska mycke för sej själv om man köper denna :).

Avstängd

Samma mjölkning som i Need for speed!

Inaktiv

Låter ganska värdelöst.

Qjt
Medlem

Att köpa detta påverkar ju inte Career Mode så värst mycket förutom att man får all utrustning, det försvinner te.x inga challenges eller nått.

Medlem

Löjligt.


signatur

B lup

Medlem

fyhelvete va lamt

Medlem
Medlem

35 kr för ett fusk, ahhh...

(på psn kostar det 35, inte 45 )

Medlem

Wtf? Varför göra så här? Känns ju bara som de tror att folk inte vill spela spelet och ger konsumenterna allting direkt istället...

Inaktiv

l to the o to the l


signatur

a"C"RED -

Kan man se vilka som har tankat ner DLC'n på live eller PSN?
Ifall man ser någon som laddat ner den, ska man lätt blocka jäveln...

Medlem

Jag tycker det är rätt nice, jag menar. Alla är inte tävlingsinriktade och i ett sådant här spel så har det ingen betydelse egenligen. Bara för att du har låst upp t.ex en viss bräda så tjänar du inget på det förutom att du har ett annat utseende på brädan. Jag gillar skate för att bara åka omkring och softa, hostar jag upp 35kr extra så har jag hela stan och alla saker i min ägo utan att behöva slita mig igenom spelet med en skatestil som jag inte gillar. Så vem sårar det egentligen? (Jag måste använda en annan skatestil för att klara av de "uppdrag" man får än den jag egentligen använder).

I NFS så får man ju bättre bilar, i Tiger Woods bättre klubbor och stats. I Skate2 så får du bara ett annat utseende och en större stad att åka i (utan att behöva köra igenom det). Så du tjänar inget på det om du kör ranked online. Så är det verkligen fusk? Fusk klassas ungefär som "att använda andra men än de som finns i spelet för att få ett övertag" Vart är övertaget i detta spel?

PS. Jag har inte dragit hem detta, men tycker att det är bra att det finns för de som inte t.ex har tid att sitta och spela igenom hela spelet bara för att få någon extra bräda här och ett litet nytt ställe där.

1
Skriv svar