Nyhet: Ny TRON trailer!

Medlem
Nyhet: Ny TRON trailer!

Tron trodde jag aldrig något på men ack vad man blir förvånad. De ar lyckats skapa något spännande ur detta underliga spel. Jag är förväntansfull!

http://www.program-glitch-esc.net/

Se och njut!

#blogg


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Skägg.
10 Chambers
Nyhet: Ny TRON trailer!

Underliga spel? Spelet bygger ju på filmen Tron från 1982


signatur
Medlem

Tron ligger på min lista över favoritfilmer men jag är mycket tveksam till den här uppföljaren. Det känns som att det var något unikt som bara kunde göras just då vid den tidpunkten i datorspelens barndom. Effekterna kommer visserligen vara betydligt bättre rent tekniskt i den nya filmen men jag ser det som en nackdel i detta fall då det förtar känslan som förmedlades i originalet.

Edit: Det är dock roligt att de fått med både Jeff Bridges och Bruce Boxleitner i sina gamla roller.

Medlem

jo men jag har aldrig sett tron från 1982 och att de har bestämt sig för att göra en remake är bara kul. Konceptet är lovande och det ser ut som att det har gjort något spännande utav det.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

KoP
Medlem

Inte sett Tron?! :S Införskaffa omedelbums! Och så skaffar du Brainscan med Edward Furlong samtidigt.

1
Skriv svar