Assassin's Creed 2 på gång

Medlem

GIEF ANNO 1404!!! Världens absolut mest underskattade spelserie. Sannolikt.
Visst AC2 blir nog också minst lika bra som ettan. Två spel jag nästan glömt som stundar.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Shit! Hoppas att man kan använda pistol då!

Skrivet av showerguy:

Shit! Hoppas att man kan använda pistol då!

Nej Nej nej och nä!?!
mer ninja prylar i såna fall:D


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Mirrors Edge+Assasins Creed tack!!

Medlem

Jag vart verkligen kär i det här spelet. Något så galet taggad på 2:an.. Kanske man får reda på vad alla dessa hemliga saker i spelet betyder. Tagga rå!

Medlem
Skrivet av N3m35i5:

Ingen överraskning direkt.

Btw, kollade igenom Assassins Creed bilderna och är inte dessa från något annat spel?
http://www.fz.se/bilder/?id=61535
http://www.fz.se/bilder/?id=61537

nope. Del av storyn.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Jag hoppas på att man kommer få spela mer på den "verkliga sidan" i 2:an. Det skulle vara fränt!

Inaktiv
Skrivet av darknshy:

ettan hade så jävla mycket filmer och skit att man tröttnade på det. Vem fan bryr sig om story, sandlåda is win.

ett bra sandlådespel är teh shit.


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??

Medlem

Storyn är ju det intressanta. Kompenserar för enformigheten. Nu kan man bara hoppas på att det blir en tillfredsställande fortsättning. Sen ska man kanske inte förvänta sig så mycket. Hype är av ondo. På alla sätt och vis. Förvänta sig ett skitspel, och få ett helt okej spel, hellre än att förvänta sig tidernas bästa spel, och få ren skit.


signatur

"Some of the worst mistakes of my life have been haircuts." - Jim Morrison

Inaktiv

frågan är om dom lärt sig av sina misstag.

[quote=KEFF]Mirrors Edge+Assasins Creed tack!![/q den perfekta föreningen:)


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Hoppas de gör så man kan skippa mellansekvenserna i 2:an.

Inaktiv

Har tappat förtroendet för Ubisoft, visst kan dem göra assnygga spel, men efter som jag avinstallera både fc2 och ac efter typ 15 min och gav bort spelen, blir det inget mer köp från ubisoft

Inaktiv

1'an var bland den enformigaste spel upplevelsen jag haft, Nånsin!!

2'an kommer inte att inhandlas.

väldigt skilda meningar om det här spelet konstigt nog.

Medlem
Skrivet av Nioreh:

Hoppas de gör så man kan skippa mellansekvenserna i 2:an.

What?


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Jericho:
Skrivet av Nioreh:

Hoppas de gör så man kan skippa mellansekvenserna i 2:an.

What?

Jo det var nämligen så att det inte gick att hoppa över mellansekvenserna i 1:an och det var väldans drygt när man spelade om spelet. Om det nu var så att det gick så kanske någon kan berätta hur, men vad jag vet så går de inte att skippa.

12
Skriv svar