Ännu mer Spore på gång

Medlem
Ännu mer Spore på gång

LET THE MILKING BEGIN!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

men ja. det är ju inte mjölk än imo, utan jävligt bra idéer! men snart så, vänta bara!

Medlem
Skrivet av Greger:

LET THE MILKING BEGIN!

Medlem
Skrivet av Greger:

LET THE MILKING BEGIN!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Intressant att se om de kommer att sälja nånting, Spoer var ju rätt tråkigt när man väl spelade det.


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem

Man blir ju fan sugen på milkshake när man läser detta.

Medlem
Skrivet av smuts:
Skrivet av Greger:

LET THE MILKING BEGIN!

http://www.gucomics.com/comics/2009/gu_20090122.jpg

Medlem
Skrivet av Greger:

LET THE PIRATING BEGIN!

Fix'd.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

MFC
Medlem

Var nära att köpa Spore men sket i det när jag insåg vilket skräp EA gjort av det!

Baj baj EA


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av lapa:

men ja. det är ju inte mjölk än imo, utan jävligt bra idéer! men snart så, vänta bara!

Jag köpte spelet och spelade mig en bra bit in i rymdfasen och sen åkte skräpet ut på Tradera. Att de väljer att utöka just rymdfasen som är den tråkigaste och enformigaste biten tycker jag känns väldigt mycket som att mjölka spelet redan nu, de andra verkar bara vara spinoffs som lever på det överhypade namnet.

/ LordDaimos

Medlem

Mjölka mer EA kom igen än finns det stålar att lura till sig så MILK MORE!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Greger:

LET THE PIRATING BEGIN!

Fix'd.

Haharr! to true, me heartie, to true....:P


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

omg.. tur att man ogillade spore, Var otroligt tråkigt =/

Medlem

Vad spelar det igentligen för roll om de släpper 2000 expansioner? Ett evigt tjat om mjölkande. Om inte det är något av intresse så varför bryr ni er? Knappast så ni tvingas att köpa grejerna.

Och jag tycker nog ni som lägger ner tid på att posta en kommentar där det bara står "mjölka" osv kanske borde lägga er energi på saker som intresserar er istället?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Men det som är konstigt är ju också att folk köper spelen? Nu om det ska komma till Wii. 5 miljoner barn kommer ju vilja köpa detta.

Medlem
Skrivet av Ankh:

"Vad spelar det igentligen för roll om de släpper 2000 expansioner? Ett evigt tjat om mjölkande. Om inte det är något av intresse så varför bryr ni er? Knappast så ni tvingas att köpa grejerna.

Och jag tycker nog ni som lägger ner tid på att posta en kommentar där det bara står "mjölka" osv kanske borde lägga er energi på saker som intresserar er istället?"

Men du e ju rolig, tycker att det är rätt givande om man får se vad folk tycker (okey lite tråkigt att folk spinner på samma kommentarer)! MEN hur kul är det om alla håller tyst så fort någonting är illa/dåligt, ja då spottar ju bolagen ut mer skit och ju mer skit vi får ju tystare blir vi. Tycker du att det är rätt? sug på den en smula innan du svarar!

personligen tycker jag att spelet var rätt mycket evolution of crapness! i spelet börjar man som en organism skit och blir till en intergalaktisk skitkorv en perfekt självbiografi av EA! Puss


signatur

Godspeed

Medlem
Skrivet av Petah:
Skrivet av smuts:
Skrivet av Greger:

LET THE MILKING BEGIN!

http://www.gucomics.com/comics/2009/gu_20090122.jpg


signatur

Trying is the first step towards failing

Medlem
Skrivet av flashkan:
Skrivet av Ankh:

"Vad spelar det igentligen för roll om de släpper 2000 expansioner? Ett evigt tjat om mjölkande. Om inte det är något av intresse så varför bryr ni er? Knappast så ni tvingas att köpa grejerna.

Och jag tycker nog ni som lägger ner tid på att posta en kommentar där det bara står "mjölka" osv kanske borde lägga er energi på saker som intresserar er istället?"

Men du e ju rolig, tycker att det är rätt givande om man får se vad folk tycker (okey lite tråkigt att folk spinner på samma kommentarer)! MEN hur kul är det om alla håller tyst så fort någonting är illa/dåligt, ja då spottar ju bolagen ut mer skit och ju mer skit vi får ju tystare blir vi. Tycker du att det är rätt? sug på den en smula innan du svarar!

personligen tycker jag att spelet var rätt mycket evolution of crapness! i spelet börjar man som en organism skit och blir till en intergalaktisk skitkorv en perfekt självbiografi av EA! Puss

Självklart ska man nämna positiva/negativa saker. Men det eviga tjatet om "mjölkande" är knappast något som tillför något till det hela. Det är rejält uttjatat och onödigt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Greger:

LET THE MILKING BEGIN!


signatur

Retro.

Medlem

Jag menar, varför kan de inte likaväl släppa ett mer utfyllt spel från början, hur lång tid dröjde det innan en expansion var utsatt, 1 månad, 2 månader på sin höjd.
Det är enbart mjölkning, jag skulle aldrig köpt spore, och jag tänker absolut inte stödja detta koncept, så inga sådana självklara fall av mjölkningsexpansioner för min del.
Basta!


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Vad spelar det igentligen för roll om de släpper 2000 expansioner? Ett evigt tjat om mjölkande. Om inte det är något av intresse så varför bryr ni er? Knappast så ni tvingas att köpa grejerna.

Och jag tycker nog ni som lägger ner tid på att posta en kommentar där det bara står "mjölka" osv kanske borde lägga er energi på saker som intresserar er istället?

Ja, men jag är egoistiskt som tänker att jag ska bli nöjd med det jag köper, och jag köper hellre "hela" spel, än halva, som man sen får köpa delarna till.


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Men det som är konstigt är ju också att folk köper spelen? Nu om det ska komma till Wii. 5 miljoner barn kommer ju vilja köpa detta.

Bevisar ju bara hur många korkade individer som vandrar på denna planeten...
Fine att alla gillar olika saker, men köper man EAs skitserier så köper man deras koncept som är SKIT. Det är respektlöst mot de som faktiskt försöker göra ett ordentligt spel och en loska i ansiktet på de utvecklare som med största sannolikhet inte får en syl i vädret :/

Medlem
Skrivet av Fisse:
Skrivet av showerguy:

Men det som är konstigt är ju också att folk köper spelen? Nu om det ska komma till Wii. 5 miljoner barn kommer ju vilja köpa detta.

Bevisar ju bara hur många korkade individer som vandrar på denna planeten

Det bevisar väl snarare att alla har olika smak?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Fisse:
Skrivet av showerguy:

Men det som är konstigt är ju också att folk köper spelen? Nu om det ska komma till Wii. 5 miljoner barn kommer ju vilja köpa detta.

Bevisar ju bara hur många korkade individer som vandrar på denna planeten

Det bevisar väl snarare att alla har olika smak?

Nej, att det finns korkade individer precis som Fisse sa.

Medlem

Alla har nog inte olika smak...

Spelet i sig hade ju en livslängd på 2h. Om man orkade så länge så är man värd ett pris.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Greger:

LET THE MILKING BEGIN!

samt att Spore arena kan nog bli bizzart kul


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem
Skrivet av KingeN:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Fisse:
Skrivet av showerguy:

Men det som är konstigt är ju också att folk köper spelen? Nu om det ska komma till Wii. 5 miljoner barn kommer ju vilja köpa detta.

Bevisar ju bara hur många korkade individer som vandrar på denna planeten

Det bevisar väl snarare att alla har olika smak?

Nej, att det finns korkade individer precis som Fisse sa.

Du verkar vara rätt trångsynt. Prova se utanför dina egna ramar


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Var är uppgraderingen av PC versionen?! jag vill inte ha något bebis spel -.-

1
Skriv svar