Riddick smyger omkring i ny trailer

Medlem
Riddick smyger omkring i ny trailer

mums!

Medlem

hoppas stealth-delen är lika fin som i förra liret

Medlem

Eftersom Butcher Bay var fantastiskt (i allafall på PC) så blir det nog ett köp av detta också!

Medlem

I och med att jag inte har lirat Butchers Bay så ser jag fram emot det här spelet jäkligt mycket

Medlem

Ser bra ut men det krävs mer än upphottad grafik för att motivera köp en gång till.

Medlem

Usch vad jag avskyr dendär äckliga grafikmotorn.

Medlem
Skrivet av andymikel:

Ser bra ut men det krävs mer än upphottad grafik för att motivera köp en gång till.

Ja så vitt jag vet ska det vara en utökad singleplayer del med.

Skrivet av Mikzarn:

Usch vad jag avskyr dendär äckliga grafikmotorn.

?:O


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Förstår verkligen varför vissa inte gillar grafikmotorn. I mina ögon är det riktigt snyggt. Är själv väldigt taggad inför releasen.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av Mikzarn:

Usch vad jag avskyr dendär äckliga grafikmotorn.

Grafiken i Riddick är ju mysig. Spelade om det nyligen och tycker den håller än idag. Den nya delen verkar bli intressant, spel där handlingen utspelar sig i rymden tilltalar mig.

Medlem

Är riktigt laddad för detta jag med, spelade aldrig hela Butcher Bay pga diverse skumma krascher och förluster av sparade spel, så detta ska bli riktigt kul
Grafiken ser fullt tillräcklig ut med, som så många sagt innan mig; det behövs inte bra grafik för att ett spel ska vara bra. (ta det inte som att jag tycker att graffen här är dålig nu bara ^^)

Medlem

Spelet var ju underbart, tyvärr lirade jag senast igenom originalet för bara några månader sen så jag vet inte om jag kan motivera mig till att lira det igen när det släpps (får vänta några månader till efter release skulle jag tro)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Har aldrig spelat ett Riddick-spel, men jag börjar bli lite sugen. Motivera mig tack!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Har aldrig spelat ett Riddick-spel, men jag börjar bli lite sugen. Motivera mig tack!

Ok, du spelar som Vin Diesel, ser i mörkret, har coola goggles och dunkar in skruvmejslar i ansiktet på folk!
Borde vara fullt tillräckligt

Medlem
Skrivet av MrBanzaiman:
Skrivet av bjosarn:

Har aldrig spelat ett Riddick-spel, men jag börjar bli lite sugen. Motivera mig tack!

Ok, du spelar som Vin Diesel, ser i mörkret, har coola goggles och dunkar in skruvmejslar i ansiktet på folk!
Borde vara fullt tillräckligt

lmao


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Givet köp :). Escape from butcher bay till xbox var helt underbart, synd att det inte funkar med 360.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

YEAH DOOM 3 ENGINE


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Ser finfint ut det här.

Medlem
Skrivet av Lootskin:

YEAH DOOM 3 ENGINE

Ja eller hur! Så jävla bra!


signatur

---
Boo!

Medlem
Skrivet av Mikzarn:

Usch vad jag avskyr dendär äckliga grafikmotorn.

Förklara?


signatur

---
Boo!

Medlem

Doom 2 motorn?


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem

Ser inte speciellt lockande ut om jag ska vara ärlig, originalet var dock grymt!

Inaktiv

Escape from butcher är ett av det bättre spel jag spelat på pc, så jag längtar verkligen!.

Ett jävla tjat om grafiken tycker Escape from butcher har bra grafik än idag, lite bättre texturer samt mjukare skuggor och ännu råare så är jag mer än nöjd

Medlem

"Doom3-motorn"?? Såvitt jag minns var det väl en helt annan motor? Dock använder den nog iofs en liknande ljussättningsteknik som den doom3 använder.

Medlem
Skrivet av MrBanzaiman:

Ok, du spelar som Vin Diesel, ser i mörkret, har coola goggles och dunkar in skruvmejslar i ansiktet på folk!
Borde vara fullt tillräckligt

SOLD!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Vad jag läst var originalmotorn utvecklad av Starbreeze. Hur det är i dark athena är jag inte säker på men antar de står bakom motorn nu också.

Medlem

Varför använder de alldeles för mycket spec-ljus? Alla metaller blir överljusa

Medlem
Skrivet av Phosphor:
Skrivet av Mikzarn:

Usch vad jag avskyr dendär äckliga grafikmotorn.

Förklara?

Den är ful. Det gör nästan ont i ögonen när jag ser den. Ful, stel, och sticker inte ut någonstans.
Ser ut som ett gammalt 3dmarkdemo/Doom 3.

Och det gillar inte jag. Inte någonstans.

Medlem
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av Phosphor:
Skrivet av Mikzarn:

Usch vad jag avskyr dendär äckliga grafikmotorn.

Förklara?

Den är ful. Det gör nästan ont i ögonen när jag ser den. Ful, stel, och sticker inte ut någonstans.
Ser ut som ett gammalt 3dmarkdemo/Doom 3.

Och det gillar inte jag. Inte någonstans.

Det är du som har dålig smak.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

12
Skriv svar