Counter-Strike = BIOFilm ?!?

Medlem
Counter-Strike = BIOFilm ?!?

Taget från spel.feber.se
Ja, ni såg rätt.

Snart kommer Counter-Strike till biograferna, och det verkar inte vara ett licensnamn på filmen, utan den ska verkligen handla om Counter-Strike. Hur nu detta går ihop och bli en bra handling som förknippas med Counter-Strike kan man ju fråga sig.

Blir det som vilken ny sorts "SWAT"-liknande film som helst?

En kompis skicka denna länk:
http://spel.feber.se/feber/art/31432/counterstrike_blir_biofi...

Sedan finns det en länk därifrån till denna sida:
http://www.yttermera.se/noje/film/counter_strike.html

Medlem

YtterMera? Haha, det är ett skämt.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:

YtterMera? Haha, det är ett skämt.

Hhaha okej aja jag vet inte tänkte väl för ja sökte runt på IMDB o såg inget om counter-strike..
Förutom denna film som heter Counter-Strike: The Movie och släpptes 2001. http://www.imdb.com/title/tt0365084/

Inaktiv

Hahaha ja man tackar


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

Skulle skiten bli av, så ge er fan på att Uwe Boll tar tag i det!


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem
Skrivet av Yttermera Nöje:

Filmen kommer att handla om en internationell insatsstyrka som satts ihop för att stoppa ett gäng terrorister. Men innan gruppen kan slutföra uppdraget att förhindra ett bombattentat måste de ta itu med interna problem som hotar att splittra dem: den kaxiga nybörjaren som desperat försöker bli accepterad, teamkillern som måste leva med konsekvenserna av en dödsolycka och den osäkra talangen som anklagas för att vara gay.

Humor har dom iallafall


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av Yttermera Nöje:

Filmen kommer att handla om en internationell insatsstyrka som satts ihop för att stoppa ett gäng terrorister. Men innan gruppen kan slutföra uppdraget att förhindra ett bombattentat måste de ta itu med interna problem som hotar att splittra dem: den kaxiga nybörjaren som desperat försöker bli accepterad, teamkillern som måste leva med konsekvenserna av en dödsolycka och den osäkra talangen som anklagas för att vara gay.

Humor har dom iallafall

hahahaha!


signatur

What seems to be the officer problem?

Medlem
Medlem

.....herregud, vart är denna värld på väg, skjut mig


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

.....herregud, vart är denna värld på väg, skjut mig

kom igen ice, dom driver ju med cs... det borde du bli glad över


signatur

thank you, come again

MFC
Medlem

Det är en bluff/ett hoax tills motsatsen bevisats.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Ahh,the horror, THE HORROR!!!!!!!!!!!111111111111111!!!!!!!!!!1


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

MFC
Medlem

Finns inte "filmen" på imdb.com eller hsx.com så är det en bluff.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
MFC
Medlem
Skrivet av Qrush:

haha, det där är ju ingen film (inte "film" som vi är vana vid iaf)


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Nej men ändå..

Medlem

Ok...Jag vet att jag iaf inte skulle orka titta...


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Inaktiv

Är nog bara en tidsfråga innan en sån här film kommer...Släng bara in namnet Counter-strike och du kommer tjäna miljoner på den. Lite förvånad att ingen har gjort än :/

Inaktiv

Det har ju gjorts, Det finns en film som heter Counter-strike, handle om typ vettefan ,ite terro iallfall å nått på nå båtaar. Men det var ju inte spelet cs. Å den verkar inte vara nå populär alls.. knappt någon som vet att det finns eller hört talas om det...

Medlem
Skrivet av mirlamoooo:

Det har ju gjorts, Det finns en film som heter Counter-strike, handle om typ vettefan ,ite terro iallfall å nått på nå båtaar. Men det var ju inte spelet cs. Å den verkar inte vara nå populär alls.. knappt någon som vet att det finns eller hört talas om det...

hehe, fyllepost? eller kan du ta det från början?


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Hade inte haft något emot en CS film. Var rätt hardcore CS fan och gamer ett par år tillbaka och bara för att man knappt kör det längre betyder det inte att man glömt bort de fina stunderna. Men det blir som sagt nog tufft att skrapa ihop till en story.

En film som däremot skall komma är visst denna:
http://www.imdb.com/title/tt0473075/

Har i.o.f. inte klarat av spelet än men tyckte att det jag sett hittills varit riktigt trevligt och kan säkert göra sig bra på film.

Inaktiv

Låt spel vara spel och gör dom inte till filmer tycker jag;)


signatur

If you try to fuck with me then I shall fuck you too

Medlem

Jo jag förstår vad du menar men det kan ju också bli en riktigt bra film. Det får vi aldrig veta om den inte görs.

1
Skriv svar