Hackerkrig mot turkiet!

Medlem
Medlem

Har väl bara sig själva att skylla tycker jag.
Känns lite som när man var liten i sandlådan - "Det var ju dom som började!"


signatur

Insert funny qoute here

Medlem

Hahaha precis.

Medlem

Lite kul men hoppas på att det stannar där nu.

Inaktiv

Hahah, sandlåda indeed.


signatur

PSNid: Hjod
XBLID: Hjod

Medlem

Onekligen rätt kul, men visst är det lite så att den ena ska vara värre än den andra, och det kan väl rent av komma att bli otäckt om det inte slutar.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Hacker världen berstår ju av uppblåsta egons så det räcker o förslår och nu menar jag riktiga hackers slashers eller vad du nu vill kalla dom.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv
Medlem

Go Sverige! Bör väl ta ett tag om de ska försöka ta över FZ.se iallafall?

Medlem

Sverige vs Turkiet i hackerkrig, låter lite som en sketch i Hipp Hipp eller nåt,

Försöker dom nåt med FZ.se kommer jag dock att lacka rejält, då blir jag tvungen att bojkotta turkaffären på hörnet eller nåt annat hemskt!


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem

"De turkiska hackarna verkar inte vara så raffinerade. De tar sig in på hemsidor som inte har så bra säkerhet. Det de svenska hackarna gjort är mer avancerat." Lär inte hända du, tror att FZ lägger ganska mycket på säkerheten.

Inaktiv

Lite barnsligt men dumt att angripa religionen i ett land där religionen är så känslig

Medlem
Skrivet av Qrush:

Go Sverige! Bör väl ta ett tag om de ska försöka ta över FZ.se iallafall?

Svårt att säga, men i Finland lyckades svenska hackare ta sig in på flera finska forum förra veckan och kom åt 78000 inloggningar... så man kan aldrig vara för säker.

Är inte säker, men jag tror att det handlade om en säkerhetsbrist i forumen.
Kollade på lösenorden och det var många som hade väldigt svåra och långa lösenord, många tecken, specialtecken, siffror blandat.

Det är det som är oroande med de här attackerna, är de riktigt bra så kan de antagligen komma in nästan var som helst.


signatur

thank you, come again

Medlem

Jag hopas inte detta påverkar min årliga solsemester till Alanya, det skulle vara förfärligt. Ligga på stranden, äta frukt och ta sköna promenader kring deras sju kilometer långa ringmur, så härligt så.


signatur

Livet är som en loppis, du kan hitta fynd i varje hörn!

Medlem

frågan nu (gällande din semester...) verkar mer vara hur vissa irakier kommer svara på turkiets intåg med 60.000 soldater (mot uppskattade 3000 rebeller).

vad jag vet så lever turkiet till stor del på sin turism - alltså ett gyllende mål för självmordbombare m.m att sikta in sig på - speciellt när "turkiet attackerar det heliga folket och kliver in på helig mark osv."


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

självmords bombare ser inte att det skulle ske inte i turkiet, bomber däremot är ju en annan femma.

Har för mig att det skett en o annan terror attack i turkiet visserligen inte i år var något år sen .


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar