VAD ÄR DU FÖR NIVÅ :O!

Medlem
VAD ÄR DU FÖR NIVÅ :O!

menar såklart Webhallen, de har jue ett nytt system med nivåer osv vilket ger olika förmåner så jag undrar vilka nivåer är ni själv är jag Silver , och undrar om någon här har "speedpacking" förmånen och berätta gärna vad den innebär


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Inaktiv

Jag är Guld och har speedpacking, fast jag har inte märkt någon skillnad mot silver (har varit både silver och guld).


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem

Har själv bara klämt med en handling, med konto, så jag är bara brons. När ämnet redan är upptaget så de med lite högre grad får gärna säga om de märkt av något speciellt på andra håll. Lite fulknep är det ändå, erbjuda värsta level-systemet när man vet vilken gamer-tät kundskara man har.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Är guld. Speedpacking har ingen som helst betydelse eller fördel. Det betyder bara att de packar din order före andras ordrar, men inte får man hem beställningen snabbare för det.


signatur

<3

Medlem
Skrivet av urken:

Är guld. Speedpacking har ingen som helst betydelse eller fördel. Det betyder bara att de packar din order före andras ordrar, men inte får man hem beställningen snabbare för det.

öh vad tråkiga, hur mycket billigare är frakten nu då ?


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

20kr rabatt på alla fraktklasser. Frakten för spel är 9kr.


signatur

<3

Inaktiv

White, snart black förmodligen.

Medlem

silver typ varit gold , inte varit direkt nått speciellt med det.

Ser det som en kul grej o inte tänker jag köpa massa bara för att gå upp i level heller.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Hehe, har en känsla av att nånstans i detta land kommer nån att posta en video när han grindar ihop till högsta leveln
Ingenting förvånar mig mer.

Hur funkar det där egentligen? Jag har varit kund i flera år hos webhallen och har spenderat en ganska stor summa (över 20k) hos dom, men jag är fortfarande bara silver.
Räknas bara min "XP" sen dom introducerade systemet eller måste man bränna typ en årslön för att stiga i graderna?


signatur

Insert funny qoute here

Medlem
Skrivet av SFL|Krusty:

Hehe, har en känsla av att nånstans i detta land kommer nån att posta en video när han grindar ihop till högsta leveln
Ingenting förvånar mig mer.

Hur funkar det där egentligen? Jag har varit kund i flera år hos webhallen och har spenderat en ganska stor summa (över 20k) hos dom, men jag är fortfarande bara silver.
Räknas bara min "XP" sen dom introducerade systemet eller måste man bränna typ en årslön för att stiga i graderna?

Jag är precis över 20k och har guld så det måste vara någon mer faktor än summan man köpt för.


signatur

<3

Medlem

Guld. 9kr frakt på att få hem spelet i brevlådan! Sen att jag får nya spel 1 dag innan dom släppts om jag köper hos webhallen och ett stort plus. Jag får alltid en dag innan release. :=)


signatur

Den som vet vet.

Medlem

1dag före ifrån webhallen har iallafall jag fått i alla tider.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Har jue köpt en massa innan systemet kom igång, blah.

Medlem
Skrivet av Svenpa:

Har jue köpt en massa innan systemet kom igång, blah.

Jag med tur man var registrerad, så jag började som silver direkt


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Inaktiv
Skrivet av Webhallen:

* Hur mycket du handlar för
* Hur ofta du handlar
* Hur länge du har varit medlem
* Om du prenumenerar på vårt nyhetsbrev

Faktorerna som gör att du blir högre level.

smart säljar knep verkar det vara...
var Silver när det startade men blev bronz ganska snabbt. Tänker fan inte "falla" för detta knep å köpa tills jag går upp i level. Sen har de skippat att ta me massor som jag köpt där.. Skit samma ha de bra å god hjull!

Medlem
Skrivet av mirlamoooo:
Skrivet av Webhallen:

* Hur mycket du handlar för
* Hur ofta du handlar
* Hur länge du har varit medlem
* Om du prenumenerar på vårt nyhetsbrev

Faktorerna som gör att du blir högre level.

smart säljar knep verkar det vara...
var Silver när det startade men blev bronz ganska snabbt. Tänker fan inte "falla" för detta knep å köpa tills jag går upp i level. Sen har de skippat att ta me massor som jag köpt där.. Skit samma ha de bra å god hjull!

jag tror ingen föll för deras knepp, men endå kul om man handlar där sen innan utan att tänka på den , sen helt plötsligt har man rabatt på samma saker ^^


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Fast det slutar med att man hellre köper av dem. "Kanske hellre köper från webhallen, så kanske jag går upp i grad!"


signatur

Videomupp

m1
Medlem

Läste i ett annat forum att folk har visat upp kvitton från gamla köp och fått dem registrerade till sitt konto. Vet inte om det funkar över internet men folk hade gjort det i butik i alla fall.

Tycker det är en kul grej, är själv guld och får 20kr rabatt på frakten, vilket gör att jag kan handla småprylar som jag annars inte hade velat betala frakt för. Sen finns det ju en del riktigt fina rabatter under "erbjudanden" också.

Till er som är white/black - ökar fraktrabatten med 10kr för varje level? Så white ger 30kr rabatt och black 40kr?

1
Skriv svar