Achievements i The Lost and Damned

Robot
Medlem
Achievements i The Lost and Damned

Blir till att plocka upp Grand Theft Auto IV och köra det igen, för kul är det.

Medlem

Har nästan klarat main storyn nu på orginallet så då blir det bara att tanka hem detta sen och lira mer


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

ooh längtar !

Inaktiv

Ska bli schysst å spela igenom. Gillar biker temat..

Inaktiv

Detta ser man fram emot.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Jag som inte ens har klarat GTA IV än. Varför har jag inte gjort det? : o ...Justja, det sög ju.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

har inte orkat lira story på något gta. -_-


signatur

a"C"RED -

Medlem

Dom som klagar på GTA IV och säger att det är sämst menar på att spelet blir tråkigt vid slutet och jo jag håller med men har inte alla GTA spel varit så då? Jag har kört dom alla och för mig så blev det tråkigt vid slutet på alla spelen.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Dom som klagar på GTA IV och säger att det är sämst menar på att spelet blir tråkigt vid slutet och jo jag håller med men har inte alla GTA spel varit så då? Jag har kört dom alla och för mig så blev det tråkigt vid slutet på alla spelen.

Jag tröttnade strax efter att man fick sin andra lägenhet. Spelet är så tråkigt och det enda man gör i spelet är att skjutsa runt sina kompisar överallt bara för att dom vägrar ta en taxi.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

Man har iaf kul med hororna

Medlem

Enligt mina beräkningar handlar det om 250p sammanlagt.


signatur

B lup

Inaktiv
Skrivet av q0rra:

Jag som inte ens har klarat GTA IV än. Varför har jag inte gjort det? : o ...Justja, det sög ju.

Varför var du då tvungen att köpa det? Man köper ju inte ett spel för att det sög? Onödigt?

Jag ska beställa 2100 Poäng och 3 månaders Live som jag har fått i rabatt av webhallen i morgon.
Så det blir Tillägg till GTA IV + Fable 2 + resten.

Inaktiv

Diggar alla patetiska sony fanboys som säger att GTA IV sög, men i verkligheten sitter dom och gråter för dom inte får spela Lost and the Damned

Medlem

Det här kommer att bli riktigt bra. Kommer känna mig som Dennis Hopper eller Peter Fonda när jag spelar det.

Synd bara att det inte kommer till PC, kommer säkert floppa rejält.


signatur
1
Skriv svar