F.E.A.R. 2-demo hos FZ

Robot
Medlem
F.E.A.R. 2-demo hos FZ

Sweet jäsus, dags att tanka. Hoppas det håller måttet.

Medlem
Medlem

men lol jag skickade precis in tips om detta
jävligt nice. slipper jag tanka segt från gamershell:)


signatur

<3

Medlem

Ingen torrent? Aja. Tankar ändå.

Bättre än fileplanet

Medlem
Skrivet av jovviz:

men lol jag skickade precis in tips om detta
jävligt nice. slipper jag tanka segt från gamershell:)

Du var inte ensam om det nyhetstipset. Tyvärr har mitt tangentbord inte tillräckligt med tangenter för att lägga till alla nyhetstips som kom in.

Dessvärre kom inte filen på upp servern samtidigt som nyheten skrevs, annars hade inte lika många behövt skriva dessa otaliga men ändå oerhört vackra nyhetstips.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

gillade ettan.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Spelade för ett tag sen och måste faktiskt säga att jag gillar det
Men blir nog som med ettan, all skräck i början och i slutet mer eller mindre bara mosa allt man orkar.. Tills motsatsen är bevisad är jag fullt nöjd med demon och kommer inte köpa spelet vid release.

Medlem

känns som fler än jag laddar nu, började på runt 1.4 mb/s och är nu nere på 600kb/s. fortfarande snabbaste stället ändå

Medlem

härligt ska testas dock blir det inget köp då jag aldrig spelar på pc längre - men ettan var skoj så 2an måste ju testas.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av rolle90:

härligt ska testas dock blir det inget köp då jag aldrig spelar på pc längre - men ettan var skoj så 2an måste ju testas.

Då får du väll spela på xbox360 eller ps3?

Medlem

Vad har spelet för hårdvarukrav??????????????

Medlem
Skrivet av rolle90:

härligt ska testas dock blir det inget köp då jag aldrig spelar på pc längre - men ettan var skoj så 2an måste ju testas.

kommer ju till konsoll


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Medlem

jag har typ spelat genom 70% av första, missar man en massa story om man spelar denna nu då ?


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem
Skrivet av Tomzi:

jag har typ spelat genom 70% av första, missar man en massa story om man spelar denna nu då ?

Hade jag varit dig hade jag spelat klart 1:an. Och glöm inte att vänta tills eftertexterna har rullat klart. För då kommer det en filmsnutt till.

Medlem

ohh ett pc demo najs


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Sweet baby Jesus, synd som faaaaaaan att speldatorn är inne för reparation!!!!!!!!!!

:evil:


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Ok, en fråga, nån annan som ens hittar demot på PSN? Ser inte skymten av det :x

Medlem
Skrivet av AirRaid:
Skrivet av Tomzi:

jag har typ spelat genom 70% av första, missar man en massa story om man spelar denna nu då ?

Hade jag varit dig hade jag spelat klart 1:an. Och glöm inte att vänta tills eftertexterna har rullat klart. För då kommer det en filmsnutt till.

och dem andra då ? extraction point osv ?


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem
Skrivet av Harpa:
Skrivet av jovviz:

men lol jag skickade precis in tips om detta
jävligt nice. slipper jag tanka segt från gamershell:)

Du var inte ensam om det nyhetstipset. Tyvärr har mitt tangentbord inte tillräckligt med tangenter för att lägga till alla nyhetstips som kom in.

Dessvärre kom inte filen på upp servern samtidigt som nyheten skrevs, annars hade inte lika många behövt skriva dessa otaliga men ändå oerhört vackra nyhetstips.

Nej det kan jag förstå. Tyckte det bara var kul att när jag precis skickade det så kom nyheten upp


signatur

<3

Medlem
Skrivet av Tomzi:
Skrivet av AirRaid:
Skrivet av Tomzi:

jag har typ spelat genom 70% av första, missar man en massa story om man spelar denna nu då ?

Hade jag varit dig hade jag spelat klart 1:an. Och glöm inte att vänta tills eftertexterna har rullat klart. För då kommer det en filmsnutt till.

och dem andra då ? extraction point osv ?

F.E.A.R 2 fortsätter där ettan slutade.

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=30273


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem
Skrivet av Tomzi:
Skrivet av AirRaid:
Skrivet av Tomzi:

jag har typ spelat genom 70% av första, missar man en massa story om man spelar denna nu då ?

Hade jag varit dig hade jag spelat klart 1:an. Och glöm inte att vänta tills eftertexterna har rullat klart. För då kommer det en filmsnutt till.

och dem andra då ? extraction point osv ?

Tanken var väl att de skulle bortse Extraction Point.

Medlem

Mycket fint och genomarbetat spel!

Medlem
Skrivet av Tomzi:
Skrivet av AirRaid:
Skrivet av Tomzi:

jag har typ spelat genom 70% av första, missar man en massa story om man spelar denna nu då ?

Hade jag varit dig hade jag spelat klart 1:an. Och glöm inte att vänta tills eftertexterna har rullat klart. För då kommer det en filmsnutt till.

och dem andra då ? extraction point osv ?

Extraction Point börjar visserligen där ettan slutade, men det är inte samma utvecklare och är därmed den inofficiella uppföljaren.

Perseus Mandate utspelar sig samtidigt som ettan fast man spelar som en annan karaktär. Ocskå kallat "Vivendi Timeline"

Källa: http://fear.wikia.com/wiki/F.E.A.R._Wiki


signatur

<3

Medlem

Såklart att man måste köa bah.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Spännande! Då blir det snart utvärdering.


signatur
Medlem

Hm någon annan som fick problem med att tanka ner här? Fick bara "Anslutningen avbröts" i firefox och nu måste jag ställa mig i kö igen

Medlem

satan, kom äntligen till plats 1 i kön och nu blev det "fel vid sidhämtning"!

Medlem
Skrivet av Wingu:

Hm någon annan som fick problem med att tanka ner här? Fick bara "Anslutningen avbröts" i firefox och nu måste jag ställa mig i kö igen

Tänkte ladda ner och se om demot funkar på denna sunkdator men fick också upp en ruta där det stog att anslutningen avbröts efter att fått köat från plats 100.

Great


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Skriv svar