F.E.A.R. 2-demo hos FZ

TBZ
Medlem
Skrivet av Suit_pee:

Någon som vet varför demon INTE finns uppe på PSN?

Tror det ska komma upp på PSN senare i kväll, så du får tyvärr vänta en stund till :\


signatur

After a year in therapy, my psychiatrist said to me, 'Maybe life isn't for everyone.'

Inaktiv

Snajsigt, får dra hem och testa.

Medlem

Enbart för mig det är no sound i demot? =( Blir verkligen inte samma känsla så vågar inte spela... :/


signatur

Spelburk: Rampage Formula, 8GB Dominator PC8500, Q5500@3.8GHz, GTX295, 5TB HDD, 22" Samsung, Xonar D2X. [Lian Li A71B]

Inaktiv

Fz torrent funkar ej för mig...

Not Found

The requested URL /torrents/pgsd3l8cxoryawzi-fear2demo.zip.torrent was not found on this server

Medlem
Medlem

shit de är mycket mer skrämmande än 1an... grafiken är underbar (älskar motion blur, känns väldigt mycket som crysis) och körde maxat med 60 FPS de gick ner till 59 när mycket hände så jag är nöjd:D ska spela klart 1an först.


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem
Skrivet av vendril:

Fz torrent funkar ej för mig...

Not Found

The requested URL /torrents/pgsd3l8cxoryawzi-fear2demo.zip.torrent was not found on this server

Samma här...

Medlem

När jag stod i kö och det blev min tur (efter typ 35 min) blev det "page not found", torrenten existerar inte.. seriös sida, not.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Douwd:

Tackar! Downloading as we speak...

Medlem

Finns som torrent här; http://www.gameupdates.org/details.php?file=fear2demo.zip

Vet inte om FZ har en egen torrent påväg, isåfall är det ju bara att ta bort mitt inlägg om ni känner för det.

Edit; Vafan, för långsam. Såg inte att det var 2 sidor med kommentarer...

Medlem
Skrivet av Douwd:

Tack. Bra speed 1.5Mb/s

Medlem
Skrivet av Douwd:

Here we go! Tack för den


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Tack, Zrix.

Har för övrigt skickat in en buggrapportering till FZ angående deras torrent.

Medlem

Absolut snabbast nedladdning finns på http://tinyurl.com/aesktj
Ligger på 1.5mb/s atm.

Medlem

Jag fick vänta i 1 h på att komma in i FZ's arkiv och sedan fick jag bara ned 201 MB innan nedladdningen bröts och nu kommer jag inte ens in i kön, hoppas torrenten fungerar bättre...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

ursäkta för spammandet ;<

Medlem
Medlem

Men va fan..... Vad hände med torrentlänkar fz körde med? Gav dom upp det?

Tack Canon!

Medlem
Skrivet av snurrah:

Enbart för mig det är no sound i demot? =( Blir verkligen inte samma känsla så vågar inte spela... :/

Du är inte ensam
va har du för ljudkort?


signatur

i7 930 | GTX460 SLI | Evga x58 Mini | Corsair Dominator 1600mz 6GB | SSD X25-M G2 80GB | WD 1TB x3 | Antec P180 Mini | NH-U12P || Asus UL30JT

Medlem
Skrivet av MKultra:

När jag stod i kö och det blev min tur (efter typ 35 min) blev det "page not found", torrenten existerar inte.. seriös sida, not.

Vi hade en hel del tekniska bekymmer, och någon lade till torrentlänken av misstag. Köproblemen är utredda efter akutkodande av John. Riktig torrent kommer snart (eller använd den som länkats ).

Vi ska genomföra större ändringar för att göra det mycket smidigare i framtiden. Beklagar att det blev struligt idag.

Medlem

Asså alla j*vla länkar och skit är ju bajs. Ingen seedar torrentsarna.
Kommer ju sluta med att man får ladda hem imorgon...

Den där tinyurl verkade najs 3,0MB först men det bara sjunker och sjunker...

Medlem

roligt... köat 4ggr nu och varje gång så stannar allt när jag är i kö 10.. och ja då äre bara att börja om igen

Inaktiv
Skrivet av Lanparty:

HELVETE vad läskigt där är, har inte varit så här rädd av ett spel förut.. fyfan.. kör 24" 1920x1200 alla inställningar på högsta med Creative X-Fi EAX 5.0 till Logitech Z-5500 5.1 Surround 505w och man springer runt i en SKOLA.. fucking dagis typ helvetes skitspel

Edit: jpg från paint.. skräpkvalite

http://img294.imageshack.us/img294/8594/skitspelxn2.jpg

den där saken ovanför siktet rör sig och är typ en blodig gubbe som nån sitter och äter på runt hörnet..

heeeelt otroligt...du lyckades skryta med din dator och skjuta in en spoiler i samma inlägg...grattis!

Medlem

Asså FY FAN vad läskigt det var inne i

skolan

. Lätt det bästa skräckspelet jag spelat (klassar inte Bioshock som skräck, så det är fortfarande bättre), blir helt klart att jag köper detta, måste skaffa 5.1 ljud till datorn också ^^


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Jävligt konsoligt.

Medlem

Det är nog det mest skrämmande spelet jag har någonsin spelat, seriöst! Hjärtattack inc

Medlem

Hoppas det är lika "skitläskigt" som 1:an =D


signatur

Rawr

Medlem

Första gången jag inte kan ladda ner ett demo på FZ pga av överbelastning shit alltså.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Men vad fan?!? "kön är full"?!? Vad fan är det för skit?? Kö på att få ladda ner?!?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Skriv svar