Kingdom Under Fire II avbildat

Robot
Kingdom Under Fire II avbildat

Ser snyggt ut men man är för trött på mmo för att orka bry sig längre.


signatur
Medlem

Jäklar i min gata, vad det ser snyggt ut! Kommer bli intressant, endast genom singelplayer-delen. Sen kommer man säkert bli missnöjd på MMO-delen, tyvärr.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Än en gång har de lyckets göra kvinnliga krigare lika bepansrade som en kontorsstol. Skivade bröst är inget att skratta åt :<

Medlem

Jösses, snacka om snyggt. Ska definitivt hålla ett öga på det här.

Inaktiv

Vackert. Men undrar om det verkligen är så där mycket blur effect, motion blur eller vad det heter in-game?


signatur

dare to be bold

Medlem

Högklackat?

Praktiskt värre.

Medlem
Skrivet av Hockey Stick:

Högklackat?

Praktiskt värre.

Haha, tänkte precis detsamma.

Spelet ser snyggt ut åtminstone, men var inte första spelet sådär halvdant?

Medlem

Lättklädd tutt-fia i högklackat(!) mitt i en strid? Vad kommer härnäst? Teletubies tittar in i hos Texas Chainsaw Massacre? Får se hur det blir, men snyggt ser det definitivt ut att vara.

Inaktiv

Har nog ärligt talat börjat tröttna på halvpansrade tuttlisor med högklackat mitt i strider jag också. Det var kul förr men nu är det första jag tänker på hur äcklig hon skulle se ut efter en halvtimme i strid och vad som skulle hända när ett svärd grävde sig in i ett obepansrat område.

Medlem

Kan bli något


signatur

Wai

Medlem

Låter lovande och bilderna säger mig 3 saker stora strider, snygg grafik och snygga warrior tjejer ett måste helt enkelt.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Alltså, hela konceptet med tjejer som slungar feta svärd precis lika bra som en stor musklig kille är ju bara så korkat. Att hon sen ska ha 2% av bepansringen den stora muskliga killen har PLUS ha högklackat är ju bara skrattretande!
Men dom stora tuttarna ger ju iaf spelaren något att vila ögonen på. Hmm?

Medlem

Hmm, har för mig att jag spelade ettan av detta för en herrans massa år sedan. Eller kanske blandar jag ihop det med något.. det var i så fall åt Spellforce-hållet, faktiskt rätt hyfsat.

Men jag är inte riktigt lika intresserad av RTS längre så det blir nog något jag hoppar över.

Haha.. det skadar ju inte att se bra ut på slagfältet, lite stil & fashion sense for the win..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv

Ska hållas koll på

1
Skriv svar