Battlefield Heroes-beta snart igång igen

Robot
Inaktiv
Battlefield Heroes-beta snart igång igen

detta var aktuellt att testa i juli-augusti, nu har jag defenitivt tappat suget.. men anmäler mig iaf igen!


signatur

PSN: japp :)

Medlem

Ansökt, hoppas att jag får en key nu bara.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

detta finns väl redan på xbox nej?

Medlem

*Håller tummarna*

Medlem

dags att släppa det ist.

Medlem

Semst klient, fungerar int med FF


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Gammalbetatestare som man är, men än kan jag inte logga in. Har jag missat något?

Medlem
Skrivet av Ninotramp:

detta finns väl redan på xbox nej?

"Fristående del i Battlefield-serien. Ett spel som släpps gratis och finansieras av mikrokrediter (spelaren köper extramaterial som kläder och utrustning) och reklam. Spelet är tänkt att vara enkelt att sätta sig in i och ska kunna spelas på de flesta datorer."
Gratis och endast PC.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Alarcron:

Gammalbetatestare som man är, men än kan jag inte logga in. Har jag missat något?

Det har inte börjat än. FZ som har en missledande titel.

Medlem
Skrivet av Alarcron:

Gammalbetatestare som man är, men än kan jag inte logga in. Har jag missat något?

Ah, alltså, det är en intresseanmälan man lägger in via sidan, och om man var med förut är man automatiskt med när det startar igen.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Konstigt att dom måste ha microtransaktioner. Quake Live är väl inte i behov av det? Utan där är det bara reklam på banorna istället.
Vore gott om dom haft som QL, att om man får, så kan man invita sina vänner till betan. Har bjudit in 15pers att joina mig i QL-betan. Och fick det förra veckan, så det är ju inte få invites man får.

Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av Ninotramp:

detta finns väl redan på xbox nej?

"Fristående del i Battlefield-serien. Ett spel som släpps gratis och finansieras av mikrokrediter (spelaren köper extramaterial som kläder och utrustning) och reklam. Spelet är tänkt att vara enkelt att sätta sig in i och ska kunna spelas på de flesta datorer."
Gratis och endast PC.

Kul att veta att spelet lär bli ospelbart när alla utom en själv köpt de starkaste vapnen. Nej, jag har inte tänkt att ladda hem detta iallafall. Arrogansen från Dice är på tok för hög för att jag skall vilja ge dem stöd.

Må finanskrisen ta dem! Hädare.

Medlem

längtar som fan til ldetta spel:'( hopaps man får en beta key!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv

oj folk längar fortfarande på detta?

LUL


signatur

a"C"RED -

Avstängd

trodde detta redan hade kommit ut eller att det dött...
känns inte lika poppis som i början.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av Ninotramp:

detta finns väl redan på xbox nej?

"Fristående del i Battlefield-serien. Ett spel som släpps gratis och finansieras av mikrokrediter (spelaren köper extramaterial som kläder och utrustning) och reklam. Spelet är tänkt att vara enkelt att sätta sig in i och ska kunna spelas på de flesta datorer."
Gratis och endast PC.

Kul att veta att spelet lär bli ospelbart när alla utom en själv köpt de starkaste vapnen. Nej, jag har inte tänkt att ladda hem detta iallafall. Arrogansen från Dice är på tok för hög för att jag skall vilja ge dem stöd.

Må finanskrisen ta dem! Hädare.

De har själva sagt att de förutspår att bara 5% kommer köpa något och att man ska bara kunna köpa saker som förändrar sitt utseendet, inget som påverkar balansen.

Medlem

Äntligen får man komma igång igen.
Satt fan klistrad vid datorn för att komma med i den första betatävlingen och då så fick man lira någon månad sen stänger de skiten... Inte kul.

Inaktiv

Hoppas jag kommer med, hade vart kul att testa ..

Inaktiv

Tycker det är kul att Dice provar nya distributionssätt för deras produkter. Nu tycker jag som någon innan att spelet hade varit betydligt intressantare att prova förra året så jag avstår nog helt. Har så mycket annat att spela ändåså.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Provade betan innan, inte helt imponerad. Jag kanske är fel målgrupp som inbiten BF2-spelare iofs :).

Saken jag störde mig mest på var att man inte kunde välja server eller ens välja att få komma på samma server som någon annan som man vill spela med.

Medlem

Har man TF2 finns det inte någon som helst anledning att spela det här. Har man det inte kan det kanske däremot vara lite kul (men inte mer än så), i all sin... gratishet.

Medlem

Längesen jag blev så besviken så jag nästan började gråta när jag testade betan för några månader sen.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av Ninotramp:

detta finns väl redan på xbox nej?

"Fristående del i Battlefield-serien. Ett spel som släpps gratis och finansieras av mikrokrediter (spelaren köper extramaterial som kläder och utrustning) och reklam. Spelet är tänkt att vara enkelt att sätta sig in i och ska kunna spelas på de flesta datorer."
Gratis och endast PC.

Kul att veta att spelet lär bli ospelbart när alla utom en själv köpt de starkaste vapnen. Nej, jag har inte tänkt att ladda hem detta iallafall. Arrogansen från Dice är på tok för hög för att jag skall vilja ge dem stöd.

Må finanskrisen ta dem! Hädare.

Vad menar du med "arrogansen från dice är på tok för hög" och på vilket sätt är de hädare?

Medlem

jag har ett EA konto men kan inte logga in på den på battefield heros hemsida. men på ea:s kan jag de någon som vet vad det kan vara för fel ?

Medlem

Så reklam i spelet+typ item shop WTF? Tycker det här låter som en konstig form av P2P eller?


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av HoloDuke:

Har man TF2 finns det inte någon som helst anledning att spela det här. Har man det inte kan det kanske däremot vara lite kul (men inte mer än så), i all sin... gratishet.

Bara för att båda spelen är i cartoonstuk så är det ju knappast samma spel. Jag älskar tf2, men kommer nog att spela bfh minst lika mycket.

Medlem

Var intressant förra sommaren.. nu är det typ.. mjäh. Dom har sjutit upp det och gjort det som man skulle tro att det var Duke Nukem

Inaktiv
Skrivet av Loading:

Var intressant förra sommaren.. nu är det typ.. mjäh. Dom har sjutit upp det och gjort det som man skulle tro att det var Duke Nukem

Överdriv inte, detta är har ju inte kommit förbi första året. DNF utanonnonserades ju för 12 år sedan eller något. xD


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

1
Skriv svar