World of Goo-soundtracket gratis

Robot
Medlem
World of Goo-soundtracket gratis

Nice demot var kul och jag funderar på om jag borde köpa spelet. Musiken får jag ladda ner snarast möjligt också.


signatur

Rawr

Medlem

Sjukt mos! Spelet är väldigt skoj och även soundtracket. Många bra personer han har fått influenser ifrån ju!


signatur

Besök gärna min blogg: http:/mwindmark.blogspot.com

Medlem

Hehe, "I gave her a chainsaw for her wedding and we never spoke again. The end."


signatur
Medlem

World of Goo är så äckligt bra! Älskar musiken. Så perfekt för den här typen av spel.

Medlem

Underbar musik.
Underbart spel.

Avstängd

Håller absolut med. Musiken är lika klockren som spelet.

Medlem

Grymt härlig musik, och bästa spelet 08.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Äh, låtarna fanns ju redan i musikmappen i spelet. Var ju bara snöra in dom i valfri musikspelare och lyssna på.

00a
Medlem

"As Retro as Goo Can Get" är ju störtskön

Medlem

world of poo ftw


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv
Skrivet av Schimpans:

Äh, låtarna fanns ju redan i musikmappen i spelet. Var ju bara snöra in dom i valfri musikspelare och lyssna på.

Tänkte också på d, men nån skillnad borde det vara. Låtarna i music-mappen är på ~18mb. Soundtracket ligger på ~85mb.

Ode to the Bridge Builder är ju snuskigt bra! Gåshud på den asså...


signatur

.

Medlem

Har haft Kapatinpolka, som ringsignal ett bra tag nu. Sjukt bra spel!

Medlem
Skrivet av matte__86:
Skrivet av Schimpans:

Äh, låtarna fanns ju redan i musikmappen i spelet. Var ju bara snöra in dom i valfri musikspelare och lyssna på.

Tänkte också på d, men nån skillnad borde det vara. Låtarna i music-mappen är på ~18mb. Soundtracket ligger på ~85mb.

Ode to the Bridge Builder är ju snuskigt bra! Gåshud på den asså...

Jo, det är en del skillnader. Vissa låtar är lite längre. Lite extended editions typ. T.ex. Best of Times som är en längre version av bot excerpt1 (spelas i slutet av storyn).

Medlem

Nice inte bara jag som diggade soundtracket ^^
Så detta är längre versioner änn de som är i spelet?

Medlem

Bra gjort, underbart spel

Medlem

OdeToTheBridgeBuilder.ogg som ligger i spelmappen. Tittade där istället. Låter presis som en låt från Worms Armagedon. hehe.

Hoppas på World of goo 3d nu

Medlem

Riktigt kul spel på wii:t och med ett härligt soundtrack! rekommenderas

Medlem

Riktigt skön musik när man spelade spelet, blir att tankas med en gång.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

2D Boys roxorz!

Spelet rockar också!

Jee
Medlem

Fastnade inte riktigt för spelet. Kändes mest som ett bra flashspel som var kul i en timme men inte mer. Fast det kanske blir roligare efter ett tag?


signatur

Eller inte?

Medlem

Uppskattar man inte spelet, så får det stå för dig, men det var ju tråkigt att du inte gillar ett så ubermysigt, härligt och genialt pusselspel.

Inaktiv
Skrivet av Crawller:

funderar på om jag borde köpa spelet.

Det tycker jag absolut att du skall göra, det blir ~170:- för det just nu men det är väll värt.
Finns till PC, Mac och snart även Linux och då får alla versionerna när du köper det.

1
Skriv svar