Ubisoft släpper överlevnadsspel i mars

Medlem
Ubisoft släpper överlevnadsspel i mars

Något jag missat helt, och låter väldigt intressant!
Kollade in filmen från ett halvår tillbaka, och det kan nog kanske bli nånting. Rökmolnet som kommer känns väldigt inspirerat av bilderna från WTC när dom kollapsade.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Låter väldigt intressant, får hoppas det blir bra!

Medlem

Ofta?! Hörde ju talas om det för typ 4-5 månader sedan Najs när de släpper info om spel så pass sent i utvecklingen.
Frågan är om detta är något att ha.

Avstängd

3vligt, får se eran recension om den är bra, om ni nu gör en.

Medlem

EndWar släpptes förra året, tror du menar Tom Clancy's HAWX som släpps i mars

Medlem

Wtf, redan? Vi har ju knappt sett någonting av spelet förutom en teaser.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Dom kanske ska ta och vissa lite mer av spelet innan dess då.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Frgo10:

EndWar släpptes förra året, tror du menar Tom Clancy's HAWX som släpps i mars

Han skrev PC - versionen...


signatur

Wai

Medlem

Jag ser fram emot I Am Alive riktigt mycket, men känner mig lite osäker då spelet kommer så pass tätt inpå tillkännagivandet. Visst, de kan ha arbetat på det sedan en lång tid tillbaka och bara hållit informationen inne, men då det är Ubisoft som är igång blir jag som sagt lite osäker.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Det kommer nog en hel del previews och annat gött innan release.
Vill verkligen se lite ingame footage, annars så verkar story och concept vara helt a ok.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem
Skrivet av mr.bear:

Jag ser fram emot I Am Alive riktigt mycket, men känner mig lite osäker då spelet kommer så pass tätt inpå tillkännagivandet. Visst, de kan ha arbetat på det sedan en lång tid tillbaka och bara hållit informationen inne, men då det är Ubisoft som är igång blir jag som sagt lite osäker.

Det är ju det som är skönt, det är så det SKA vara, en utvecklare jobbar på ett spel och håller klaffen tills tidigaste ett halvår före släpp, inte som det är idag "Nytt spel från firma x, ballast hittills, kolla på de coola antagligen förrenderade filmer, släpps om 4 år"


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av simulacra:
Skrivet av mr.bear:

Jag ser fram emot I Am Alive riktigt mycket, men känner mig lite osäker då spelet kommer så pass tätt inpå tillkännagivandet. Visst, de kan ha arbetat på det sedan en lång tid tillbaka och bara hållit informationen inne, men då det är Ubisoft som är igång blir jag som sagt lite osäker.

Det är ju det som är skönt, det är så det SKA vara, en utvecklare jobbar på ett spel och håller klaffen tills tidigaste ett halvår före släpp, inte som det är idag "Nytt spel från firma x, ballast hittills, kolla på de coola antagligen förrenderade filmer, släpps om 4 år"

Jag håller mer dig, men det var däremot inte det jag syftade på här. Ubisoft har gjort mig så besviken den senaste tiden att jag inte riktigt vet vad jag ska förvänta mig utav dem längre. Det kan mycket väl vara så att de bara släpper ett rushat spel nu, vilket jag absolut inte vill se med I Am Alive.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Hur går det med Splinter Cell - Conviction egentligen?

ptr
Medlem
Skrivet av simulacra:
Skrivet av mr.bear:

Jag ser fram emot I Am Alive riktigt mycket, men känner mig lite osäker då spelet kommer så pass tätt inpå tillkännagivandet. Visst, de kan ha arbetat på det sedan en lång tid tillbaka och bara hållit informationen inne, men då det är Ubisoft som är igång blir jag som sagt lite osäker.

Det är ju det som är skönt, det är så det SKA vara, en utvecklare jobbar på ett spel och håller klaffen tills tidigaste ett halvår före släpp, inte som det är idag "Nytt spel från firma x, ballast hittills, kolla på de coola antagligen förrenderade filmer, släpps om 4 år"

tänk om alla skulle göra så, vad skönt det skulle vara. Så jävla jobbigt att gå runt och sukta efter spel som släpps tidigast om 12 månader typ

Det här spelet kan bli nice, även fast man knappt sett något alls utav det.

Medlem

Vi behöver fler orginela spel som kan ta spel genren framåt.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

inga bilder på det än ?

Medlem

HÄRLIGT! Detta behövs göras på flera spel. Man ska inte behöva se något av ett spel förens några månader innan det ska släppas. Mycket trevligt! Ska köpas om det blir bra!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Hmm. Kan Ubi ha lärt sig av Far Cry 2? Att inte hypa det till höjder högre än Mount Everest utan faktiskt låta det ligga lite mystik över spelet. Om de har gjort de så ger jag dem en liten applåd. *Applåderar*


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem
Inaktiv

Jag har inte mycket förtroende för Ubisoft fast kanske dom faktiskt kan lyckas med det här spelet... Det är i alléfall väldigt intressant, skulle gärna vilja veta hur dialogerna går för sig dock

Inaktiv

Äntligen! Har längtat efter det här spelet sedan jag såg debut trailer'n här på FZ.

Medlem

Verkar häftigt! Hoppas det är lika bra som det ser ut :).

Medlem

Köper aldrig mer ett spel från Ubisoft eftersom de inte ens lyckas rätta till en bugg som gör att man inte kan fortsätta sin story i ett spel http://se.youtube.com/watch?v=RkVM3IPe0K4

Vem vill fastna på 88%?


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Video för er som ej sett finns här...

FZ har den ju upplagd samt att den länkas till i nyheten.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar