Inaktiv
Problem med cod4?

först så kan jag berätta att jag har en 500 gb hårdisk som jag har delat upp i 100gb till system och 400 till fritt val , men när jag valde att insta cod4 på 400 g platsen så kom det fram en ruta som sa att filen redan fanns där och om jag instalerade filen där så skulle det bli problem men jag brydde mig inte så mycket om det . jag laddade ner patchen . gick inte att instalera den , det kom fram en ruta där det stod att mss32.dll filen saknades , men jag gick in i cod4 mappen och hittade den filen så jag förstår inte vad som är problemet?

men nu när jag instalerar den på systemdisken så verkar det fungera . men jag vill inte lägga spelet där?

Inaktiv

Jo ,det var samma sak på systemdisken , mss32.dll was no found , men igen jag har filen i cod4 mappen så jag förstår inte vad problemet är .. men kan jag inte lägga in mappen(patchen) själv?

Medlem

hade du demot installerat på 400gb delen?

då har spelet lagt sig i demomappen och fungerar därför inte.
avinstalera demot och hela spelet. sen kan du installera spelet igen och då ska det funka. och patchen bör fungera då också.

Inaktiv

vadå demo, jag menar fullversionen , men det hela har löst sig nu , men tack ändå

1
Skriv svar