Inaktiv
TV-Råd ;)

Halloj kanske är helt fel forum o fråga på men de kanske finns någon som kan något om tv?? eller kan rekomendera en forum sida? men iallafall,, jag hade tänkt o lägga ut 15k på en tv, vad finns att rekommendera? helst skulle ja vilja ha en 46" men det finns väl inte så många bra för det priset?? bara man får bästa kvaliten så får de gärna vara 40-42" me ;)...

Tror jag vill ha en LCD för plasman bränner väl in sig elle va man säger,, om man somnar med en DVD meny i 20timmar så bränns de fast? eller hur är det med dagens plasma?? + vilket är att rekomendera? LCD eller plasma?

Och sen ska ju tv:n helst klara bra ljus,, för jag har fönster över hela rummet ;),, men det går väl att fixa

Och vad tycker ni om tidsläget? blir det billigare till julen?? eller är det bra läge o köpa nu tror ni??

Men men Tackar på förhand!

Medlem

LCD är att föredra oavsett filmtittande eller spelande. Generellt sett hade jag gått på märken som Samsung, Philips och Sony. Hade jag varit du så hade jag definitivt väntat till jul och mellandagsrean, kan göra riktigt bra klipp på någon tusenlapp om man har tur.

http://www.minhembio.com

1
Skriv svar