Flower får släppdatum

Robot
Medlem
Flower får släppdatum

De släpper en massa "pårökta" och orginella spel Sony, hoppas att det är kul och fungerar bara


signatur
Medlem

^- Tänkte just säga sammasak, det hamnar en hel del skumheter på PSN. Ser inte ut som något jag ens skulle fundera på att köpa men om det tilltalar någon så är det väl bra.

Medlem

Flash-versionen av fl0w var lagom underhållande och annorlunda, och Flower ser ut att gå samma väg tillmötes. Skulle vara roligt att få pröva titeln någon gång.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Hehe... reagerade på att det stod "släppdatum" i rubriken, och sen såg jag att det stod "releasedatum" i texten. Vad sägs om "lanseringsdatum" i fortsättningen?

Hur som helst... synd att jag inte har en PS3:a, för det ser mysigt ut.

Medlem

Det här ska lätt införskaffas, är nog ett bra sätt att avlägsna stress

Medlem

Wipeout, med blommor?

Medlem

måste ju vara ett skämt:S?


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Påminner starkt om Flow. Jag blev helt stressad av Flow, min hjärna försökte febrilt att hitta nåt som det gick ut på. Men man bara glider runt, typ. :/

ro
Medlem

Jag tror jag blev hög.

Medlem
Skrivet av Mahone:

Det här ska lätt införskaffas, är nog ett bra sätt att avlägsna stress


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

orginelt och av att döma från trailern så lär spelet funka som terapi lol


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Frux:

Påminner starkt om Flow. Jag blev helt stressad av Flow, min hjärna försökte febrilt att hitta nåt som det gick ut på. Men man bara glider runt, typ. :/

Jepp, och det är liksom hela poängen. Man bara käkar grejer och växer till en massa flummiga ljud. Det är meningen att det skall vara avslappnande, och det tycker jag att det är.

Flower (borde inte det vara Fl0wer??) ser ju ut att bli minst lika skönt. Får införskaffas, kan till och med tänka mig att betala upp till 16 kronor för det.

Medlem

Hellre udda och orginellt än ännu en upp-kräkning av Halo som bara paketeras om med en flashig reklamkampanj.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

indiespel <3


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

1
Skriv svar