Rykte: Nedskärningar på Mythic

Robot
Medlem
Rykte: Nedskärningar på Mythic

Om det är sant blir det nog döden för WAR.

Medlem

Jo, det är tomt på spelare nu (spelade iofs med en ny lvl 5 char) och det är fortfarande buggit. Trist då det har en grym potential.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

vilken skit... hoppas dom kan fortsätta å jobba effektivt ändå. Jag tänker i alla fall inte ge mig med WAR än på ett bra tag. Grymt mycket roligare än WoW fast att dom har en del saker kvar att fixa.

Och nej då conthox, långt ifrån tomt på servrarna jag spelar på iaf, På både Karak Hirn å Karak Azgal finns det alltid gott om folk

Inaktiv

Warhammer sålde ju bra, men som ekonomin ser ut idag så är man inte förvånad.
Jag hoppas Mythic klarar sig och fortsätter frammåt med WAR.

Medlem

War är ganska aktivt om du spelar på mdium servrar. Och alla lvlar är också ganska aktiva hela tiden. Vart nära Order huvud staden nåra gånger till och med i RvR


signatur

Mirrors are more fun than television

Medlem
Skrivet av conthox:

Jo, det är tomt på spelare nu (spelade iofs med en ny lvl 5 char) och det är fortfarande buggit. Trist då det har en grym potential.

Vilken server?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av conthox:

Jo, det är tomt på spelare nu (spelade iofs med en ny lvl 5 char) och det är fortfarande buggit. Trist då det har en grym potential.

Eltharion har många spelare, och är väldigt aktiv. I helgen var vi första europeiska server att ta oss in i Destructions huvudstad och muppa
Jag själv har yrken i väldigt många olika levlar och spelar då och då bland i Tier 1 (låglevlat) och tycker det finns gott om folk att teama upp med

Jag hoppas det ordnar sig för Mythic, vill gärna se att de kan fortsätta patcha, lägga till nytt material och snart släppa nya armeer

Medlem

Tror inte det ska vara någon fara.

påtal om det - ju mer jag spelar warhammer destu roligare blir det. Börjar kännas i klass med DAoC!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av conthox:

Jo, det är tomt på spelare nu (spelade iofs med en ny lvl 5 char) och det är fortfarande buggit. Trist då det har en grym potential.

Buggigt? JAg har inte mött på någon större bugg.
Och folk finns det gott om. Spelar på Eight Peaks och där är det fullt ös dygnet runt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Eltharion tycker jag är att föredra före eight peaks då open rvr känns mer naturligt. Det är ungefär lika mycket folk på båda har jag hört. Hoppas det ordnar sig för mythic!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Jaså? Jag tycker RvR känns hur bra som helst (och stort!)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar