Medlem
5.1 ljudsystem!

Nu är det så att jag köpt min nya dator- behöver ett ljudsystem också;) Max priset är på 3000kr, ska ha 5 högtalare, en baslåda och en förstärkare så jag kan plugga in till datorn!

Tack på förhand;)


signatur

If something´s hard to do, its not worth doing.
q6600 3.6 ghz, 4gb DDR2, 8800GT 512mb

Medlem

Logitech
Creative
detta är väl de största aktörerna på högtalare, vad jag vet.
har själv ett Logitech Z-5500 system och kan inte annat än rekomendera det. Obs! priser på tillverkarnas hemsidor är ofta bra mycket högre än på tex Komplett och Datorbutiken.

Medlem

Skulle säga Creative, har kört med ett 100€ (950kr??) i snart ett år, och är väldigt nöjd


signatur

If you want to infrigment on my life, please leave a message.
Intel Q6600, 4GB RAM, Asus 9600GT, 1.5 TB HDD, Xilence 600W PSU, Antec 182p.

Inaktiv

jag holler på nu att titta runt efter ett nytt högtalar system med. 5,1

men det är svårt att veta vad som är bra, men dom flästa värkar gilla Creative GigaWorks ProGamer G500. tycker att priset är mycket bra med. 2k på NetonNet

MVH// Tenshi

Medlem

Jag sitter själv på logitechs z5500 och det tycker jag då vara de bästa 5.1 systemet på marknaden ... har funnits ett tag men de håller än! Sen att de e hur fräsht som helst gör ju inte kittet sämre!

köpte mitt enbart för det har en digital decoder, optisk tos link, coaxial och fetastet basen! (se på en bluray rulle med DTS 5.1 ljud e monsterballt!!!) ... kör 48 kHz optisk från laptoppen nu, de e fett!

Säger som ja alltid sagt: "Man får mycket bang för bananerna!"

Inaktiv

Köpte Proton för -och slutsteg över 1000 Watt bryggat för 1500 kr, dock blir det ju en helt annan sak eftersom jag inte kan nyttja 5.1 men så kan man också göra


signatur

Bra kylning IsTheShit

1
Skriv svar