Inget nytt GTA i år

Robot
Inaktiv
Inget nytt GTA i år

Räknas inte Chinatown Wars?

Redaktör

Glömde det eftersom vi sällan skriver om bärbara konsoler. Men jag har uppdaterat nyheten, tack för bra feedback.


signatur
Medlem

Tokyo


signatur

Meep!

Medlem

bryr mig inte nämnvärt av vart nästa gta utspelar sig i, så länge det kommer ett.
sen DLC till xboxen är nog bara tids exclusivt

Medlem

Fan va gay om det skulle vara Tokyo :'( Det ska vara rått. London eller Moskva vore cool.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

London eller Chicago anser jag. Detroit hade nog också funkat.


signatur
Medlem

GTA Rosengård... skulle bli mångkulturellt iaf

Medlem

Tokyo hade ju varit riktigt najs! Lite nytt istället för ständigt USA... London har ju redan gjorts(tror jag) så tror inte dem väljer den igen.


signatur

Jag äger.

Medlem

Hoppas att nästa GTA har lika mycket saker som i San Andreas.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av JonatanJJ:

Tokyo hade ju varit riktigt najs! Lite nytt istället för ständigt USA... London har ju redan gjorts(tror jag) så tror inte dem väljer den igen.

För dem har ju inte gjort flera spel som utspelar sig i Liberty City? (4 st tror jag)

Medlem

En till uppföljare efter bara 1½ år? Är dom knäppa eller. Rockstar dröjer alltid några år till nästa del. Dom har ju lite andra titlar på G under tiden också, så.

Skrivet av Snowman01:

GTA Rosengård... skulle bli mångkulturellt iaf

Haha, lätt Eller GTA: Södertälje hade också varit trevligt. Har bott i båda städerna/områdena, så det hade varit häftigt att känna igen sig och äntligen få mörsa genom ghetto-packen i typ Ronna och spränga lite BMW's

I vilket fall så tycker jag det är dags att dom hittar på något nytt. Typ Moskva eller Paris hade varit riktigt najs.

Medlem
Citat:

[...] bara för dig som har en uppkopplad Xbox 360. Microsoft strävan att ta över spelvärlden gör att pc- och Playstation 3-spelare får klara sig utan DLC...

Tycker ni att det är för lite plattformsfanboys och flamewars här inne, så att ni måste underblåsa det redan när ni skriver nyheterna?

PS. Med "pc" menar du Windows som också är en Microsoft-plattform. DS.

Medlem

Ge mig Tokyo nuuuu! xD

Redaktör
Skrivet av FZ.Medlem:

Tycker ni att det är för lite plattformsfanboys och flamewars här inne, så att ni måste underblåsa det redan när ni skriver nyheterna?

PS. Med "pc" menar du Windows som också är en Microsoft-plattform. DS.

Vi tänker inte blunda för att företag beter sig på ett sätt som påverkar spelarna. Fanboyism existerar oavsett vad vi skriver.

Tack, jag vet vem som gör Windows. Datorplattformen är svårare för MS att styra än den helt egenutvecklade Xboxen. Jag är övertygad om att de gärna skulle styra pc-spelandet på samma sätt som krysslådeditot. Och gärna ta betalt på samma oskäliga sätt också.


signatur
Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

En till uppföljare efter bara 1½ år? Är dom knäppa eller. Rockstar dröjer alltid några år till nästa del. Dom har ju lite andra titlar på G under tiden också, så.

Kollade på IGN nyss och såg att det är bara 1 år mellan GTA3 och vice city så det skulle väl inte vara så värst konstigt om det skulle kommit i år? San andreas tog dock 2 år....

GTA: Oslo kanske skulle vara nåt?

Medlem

Synd. För övrigt tror jag icke gta kommer utspela sig utanför USA. Blir nog roligast så också :). Finns mer att driva om där som de flesta känner igen.

ptr
Medlem

Vice city igen vore väldigt nice.

Inaktiv
Skrivet av Fargo:

Synd. För övrigt tror jag icke gta kommer utspela sig utanför USA. Blir nog roligast så också :). Finns mer att driva om där som de flesta känner igen.

Håller med, Finns gott om galenskaper i det landet. Och dom driver med dessa på ett klockrent sett!

Medlem

Bra med paus nu. Hellre kvalitet än kvantitet.

Inaktiv
Skrivet av ptr:

Vice city igen vore väldigt nice.

favorit delen av alla gta spel

Redaktör
Skrivet av Fearnox:

Kollade på IGN nyss och såg att det är bara 1 år mellan GTA3 och vice city [...]

Enklare att kolla in det här på FZ, då får du dessutom det svenska releasedatumet. Vi länkar spelnamnen till vår speldatabas i varje nyhet (t.ex. #GTA IV). Klicka länken för allmän info, releasedatum, spelserier och deras releasedatum, plattformar med mera.


signatur
Medlem

Ja, en runda 80-tal igen skulle inte skada.

Glömmer aldrig första gången jag spela Vice City. En Ferrari, Raining blood på fyllt ös i högtalarna och polisen hack i häl.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Det sades också att Metal Gear Solid 2 skulle vara det sista spelet i serien, men se hur det gick där..

Medlem

Jag vill dock minnas att en person ur Rockstar sade en aning för mycket under en intervju förra året och nämnde en uppföljare till Vice City, i samma stuk som uppföljaren på GTA III (GTA IV).

Har dock ingen konkret källa på detta så jag kan inte säga det helt säkert. :/

Medlem

GTA djursholm


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Jag ber varje morgon för ett nytt Vice City! Dessutom fraktar man ju knark som importerats från Vice City i 4:an:)

Tycker dock det är tråkigt att det gjort spelet så grymt seriöst med 4:an, vill ha som de gamla spelen fast i den nya motorn.
Kunna köra polis/brand/sjukhus uppdragen och mr whoopie och allt sånnt. Känns som de försöker konkurrera med the sims numera..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

London nästa!
Synd att DLC inte kommer till pc/ps3...

Medlem

Hoppas på London nästa, eller sthlm!


signatur

B lup

Inaktiv

Tur att man har en Xbox 360 så dessa är klara köp för mig!

Ms for life! - Gta for life!

12
Skriv svar