Fullmatat Burnout Paradise-paket snart här

Robot
Medlem
Fullmatat Burnout Paradise-paket snart här

Nice, måste köpa en fin ratt när det här kommer

Medlem
Medlem

Ohh, måste köpas, får se om min 360-ratt fungerar till PC bara.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Det är hur kul som helst, lite som GTA förutom att man inte kan kliva ut ur bilen och skjuta (sen kan man inte köra över folk iofs).

Det var (eller är) strålande på gammla x-boxen och det är precis lika underbart på PS3


signatur
Medlem

Bästa Racing-liret någonsin enligt mig!

Inaktiv

Eftersom det inte går att lira splitscreen, vad jag förstått (kanske har helt fel), så är det inget för mig. Funderar på att köpa Midnight Club LA istället.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Tja.. Eftersom jag inte har någon gamepad eller ratt till PC så blir det ju självklara valet till 360, vilket ju ändå bilspel är som gjort för. Till skillnad från andra genrer, hah!

Gått i tankarna redan att införskaffa detta Paradis till min oerhört tunna konsollsamling, men har väl varit tillräckligt osäker på antal timmar det kommer få gentemot prislappen.
Då låter det väl kanske inte fullt klokt att invänta att det åter blir fullpris på skiten. :S


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Fett nice kanske blir ett köp


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Tipsade FZ om det här redan i Fredags..
Ere ingen som kollar tipslådan tro?


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

kanske kommer köpat, har aldrig tagit mig an att köpa spelet så nu vore det ett bra tillfälle.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Givet köp. Har saknat Burnout sedan min gamla konsol gick i graven.
Torde finnas nere på posten redan nu.

1
Skriv svar