Vad i... en ANDRA StarCraft 2 Beta-nyckel?!

Medlem
Vad i... en ANDRA StarCraft 2 Beta-nyckel?!

Ja, så halvsover jag när jag tar upp mobilen och kollar mailen.

Och så tänker jag... Vad i helvete när jag ser en andra SC2-key som dimpt ner i mailen.

Men jag har ju redan fått en tänker jag då, och funderar.

Vad ska jag göra med min andra nyckel som jag definitivt inte har någon användning av, om jag inte skulle Ebaya den det vill säga.

Så jag funderar och funderar och imorgon ska jag försöka komma på någon tävling här i bloggen där någon av er vinner nyckeln. Eller har alla som har en key redan fått en till kanske? För att få med vänner?

Om inte så är det ett fin-fint pris. Till någon.

Ska bara komma på vad fan det ska vara för tävling dock.

#blogg

Medlem
Vad i... en ANDRA StarCraft 2 Beta-nyckel?!

Ge mig!!!!111Shift+1

Medlem
Medlem

Du kan ju spela mot din själv.

Din jävel.

Medlem

Haha! Jag röstar lätt för en tävling! Så länge som jag vinner. ^^

Medlem

Tävlingen ska vara såhär: Den som gillar dig mest, vinner! Ja, alltså jag gillar ju dig mest! Så, ja jag tackar så mycket för vinsten!

Medlem

Kör en ffa i Starcraft, den som vinner får nyckeln

Medlem

Hehe, tar gärna det också, jobbar tyvärr hela kvällen och morgonen imorrn, så blir inte mycket till kreativ tävling för mig.

Enda jag kan erbjuda är att visa hur spelet ser ut i eyefinity


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Det verkar som om den här vågen av keys inte aktiverats ännu, en polare som fick sin säger att den inte funkar ännu så håller tävlingen imorgon. Men det blir en fin-fin tävling med delpriser och extrapriser och allting. Be on your toes!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

En hyllning till Harpa kanske vore något?

Medlem
Medlem

Klart du måste ge den till mig! ;> Tänk på alla våra tider med Skepparn i DoW2, SC2 är ju helt enkelt nästa steg innan vi måste nöta Chaos Rising tillsammans!


signatur

Videomupp

Medlem
1
Skriv svar